přitom ten potenciál je hodně veliký, stačí se zeptat důchodců co sledují v TV a dát jim to...co vím, tak u důchodců hodně běží Sama Doma, pořady o Vaření (např. s Babicou, ale i další) a nějaké pořady o zahrádkaření (ať už receptář nebo PoLopatě atd.), pak samozřejmě Ulice a Ordinace :))) ...písničky pořád můžou tvořit většinu programu, ale proložit to taky něčím jiným ;)
Stejně se divím, že to tomu Peterkovi stálo za to. Sledovanost měl pořád slušnou (na ten obsah a obrazovou kvalitu teprve). Navíc obsah by l jeho, takže ceny licencí nula nula nic, byly už rozkalkulovány jinde. Šlágr klesl snad jen na polovinu svého stavu.
Co měla říkat Prima (Zoom), která klesla ze 6 % někdy i na 1,5 %? Prima se s tím smířila a začala uvažovat, jak vylepšit program a přidala témata. A teď se Zoom pohybuje kolem 2,5 - 3 %.
Nova sice taky prskala, ale nakonec se taky rozhodla dělat něco nekolidního s pravidly a rozjela přípravy na vlastní peoplemetry, kterým teď asi s ohledem na její finance odzvoní, ale aspoň něco zkusili, byť si tím podle mě mohli zavařit zdaleka nejvíc ze všech TV na trhu. Mají nejdražší reklamu - co by tomu klienti řekli, kdyby se sledovanosti lišily o 10 %?
Proč se Peterka nemohl zachovat podobně - férově a konstruktivně zároveň?