Vlákno názorů k článku Karneval končí a UPC má nové logo od fatman - Už jsem s tím spamoval na Živě, ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 9. 2007 14:58

    fatman (neregistrovaný)
    Už jsem s tím spamoval na Živě, ale třeba to synek některého managora čte a donese mu to přečíst.

    2x jsem se stěhoval a kabelovku "bral" vždycky s sebou. Rok 2000 a 2002 - žádný problém, po telefonu jsem se domluvil, poslali novou smlouvu na novou adresu, technik odpojil a zapojil v jeden den. Teď se stěhuju znovu a na nové adrese UPC není (všechna stěhování jsou v rámci jedné čtvrti města). Přesto chci aspoň UPC Direct. Po zkušenosti s posledním telefonickým kontaktem s UPC (28 minut čekání, naštěstí na UPC telefonu, takže zdarma) jsem se rozhodl podat žádost o zrušení jedné a zavedení druhé služby přes formulář. Napsal jsem odkud a kam se stěhuji a zda je možno provést výpověď a zřízení smlouvy via net. Odpověď byla stručná "Podejte výpověď písemnou formou z důvodu stěhování, výpovědní lhůta je 35 dní". Zkousl jsem to a napsal novou připomínku, začal jsem ji ještě omluvou, že jsem asi špatně vyjádřil a v bodech jsem rozepsal co chci - zrušit kabel+net+telefon na jedné adrese a zavést satelit na druhé. Při té příležitosti jsem si dovoli poznamenat, že Kabel+, později UPC mám už na třetí adrese celkem 12 let a vždy platím nejdražší nabídku kabelovky (rozšířená+HBO), teď 2 roky chello classic a necelý rok telefon a jestli by mi mohli udělat nějakou slevu na zavedení satu lepší než novému zákazníkovi. Odpověď přišla za půl dne, a to: "Chcete-li využívat služby UPC Direct, volejte 800...".
    Takže buď na ty dotazy odpovídá zlý skřítek, který mě chce nasrat nebo dement, který narazí na první větu, na kterou zná odpověď (v 1. mailu výpověď, v 2. satelit) a zbytek už nečte. Jinak na webu UPC ani omylem nenarazíte na kontaktní mail nebo telefon. Nějak jsem to vyřešil s jejich obchodním zástupcem, nicméně jsem už odeslal doporučený dopis na vedení společnosti, jsem zvědav, jestli tam sedí týž zlý skřítek :-[
  • 4. 9. 2007 10:01

    Petr (neregistrovaný)
    Vaše telefonické dotazy rádi zodpoví vyškolení operátoři klientského centra.

    Po - Pá: 8:00 - 20:00

    Tel: 241 005 100
    Tel: 222 980 980 - pro klienty služby UPC Telefon (bezplatné volání)
    Fax: 241 005 105
  • 4. 9. 2007 11:22

    fatman (neregistrovaný)
    LOL, zkoušel jste tam někdy volat, ne jen sedět na druhém konci drátu a odpovídat? Pokud se vůbec dostanete do fronty, čeká se 30+ minut. Proč nejsou vyškolení operátoři i na elektronicky podané podněty? Nehledě k tomu, že ten systém je natolik geniální, že neumožňuje pokračovat v konverzaci, ale musí se začít nový dotaz, se starým nijak nespárovaný a pravděpodobně směřující na úplně jiného člověka.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).