Vlákno názorů k článku Karol Veleba: Nejsme drazí, jen nabízíme víc od Vincent Babočka - Jelikož chci také vydělávat peníze z reklamy na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2006 12:37

    Vincent Babočka (neregistrovaný)
    Jelikož chci také vydělávat peníze z reklamy na mých www, je patrně nutná profesionální optimalizace, návrh slov, případná propagace těchto stránek atd. Teď ovšem stojím před otázkou komu takovou zakázku zadat? Zatím jsem narazil na dobryweb.cz, robertnemec.com a pár dalších. Bohužel mám dojem, že lidé nabízející své služby pracují pro mnoho si navzájem konkurujících subjektů, že si nejsem jist jejich nestraností a objektivitou. Nemáte někdo zkušenosti s osobou/firmou dodávající optimalizaci webu? Děkuji
  • 31. 3. 2006 13:01

    Robert Němec
    My nikdy nepracujeme pro konkurující si subjekty. To by samozřejmě nešlo.

    Je samozřejmě možné, že třeba nyní pracujeme pro konkurenci nějakého klienta, který v minulosti využil našich služeb.

    Případně, že pracujeme pro klienty, kteří si někde konkurují. Ale tam, kde pro ně pracujeme my, si nekonkorují. Navíc to dáváme vědět. Takže jsem se třeba T-mobilu ptal, zda-li jim nebude vadit, když budeme na tom a tom pracovat pro Nokii. Odpověděli, že ne.
  • 31. 3. 2006 13:27

    Martin Kopta
    Zkuste oslovit přímo klienty těch firem, které jste našel. To je nejlepší reference. ;-)

    V našem případě (Dobrý web) navíc můžete začít i velmi zvolna třeba školením nebo jednorázovou analýzou, než se rozhodnete pro dlouhodobou spolupráci.
  • 31. 3. 2006 14:38

    Tomáš Kapler
    Jestli máte zájem, tak vám rád pomůžu. Dělám to sice zatím jen pro známé, ale výsledky mám velmi dobré. Nevím jestli dělám pro nějakého vašeho konkurenta, protože nevím co děláte, na druhou stranu osobně to nevidím jako takovou nevýhodu. Velká část práce při optimalizaci je o nalezení vhodných klíčových slov a frází a když je to na stejný trh, tak bývají fráze stejné, tj. u dvou firem je to poloviční práce. Samozřejmě když by se dělalo pro firmu Intel a AMD, tak by to bylo asi blbě, protože to jsou přímí konkurenti z nichž jeden má 50 a druhý 45 % trhu (no-flame), ale u většiny firem co se tady pohybují je každá z nich jednou ze stovek či tisíců, takže když dělám pro dvě, tak to není imho na závadu. Jen mě pak osobně těší, když vidím na nejkonkurenčnější slova jednu firmu na Google třeba na druhém místě a druhou na čtvrtém. To je pak o dost důležitější než adwords atd. Pro jednu firmu jsem dělal obojí, pak jí koupil zahraniční investor, který adwords nechtěl a ještě rok poté se jejich stránky ukazují na prvních místech, aniž by vrazili korunu do marketingu.

    Jinak obecně si myslím, že české firmy stále ještě marketing podceňují. V podstatě u všech firem pro které jsem dělal znamenala optimalizace zvýšení návštěvnosti v řádu několika set až tisíce procent (i bez reklamy) a v průměru dvojnásobné zvýšení příjmů během pár měsíců, a to ani jedna z nich není nějaký prodejce na internetu.
  • 1. 4. 2006 23:03

    David Špinar
    Bohužel mám dojem, že lidé nabízející své služby pracují pro mnoho si navzájem konkurujících subjektů, že si nejsem jist jejich nestraností a objektivitou.

    Pokud Vám bude někdo říkat, že to nevadí (jakože to dělá i v této diskuzi), tak mu nevěřte. Provádět full-servis SEO/SEM se najednou pro dva konkurenty dělat nedá.

    Výběr pak můžete provést například podle referencí, které jednotlivé firmy uvádějí. A těch se případně i zeptat na spokojenost s odvedenou prací.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).