Vlákno názorů k článku Kateřina Holcmanová z Atlasu posiluje Google od Marek Antoš - Přemýšlím, jak se pozná, že příspěvek, ve kterém...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 9. 2007 23:37

    Marek Antoš

    Přemýšlím, jak se pozná, že příspěvek, ve kterém se opakovaně píše o "kvokajících slepičkách", ve skutečnosti "rozhodně není výrazem mužského šovinismu". Nebýt disclaimeru, byl bych si jistý, že rozhodně je.

    Nicméně mne zaujala ta poznámka na adresu FHS. Nevím, jestli jste měl možnost tam studovat osobně, zdá se, že nikoliv. Já také ne, ale řada mých známých ano. Přestože to podle původního názvu IZV může působit všelijak, ani v nejmenším to není nějaké doučování zakončené vysokoškolským diplomem. A pokud tu fakultu někdo dokázal vystudovat, hloupý určitě nebude.

  • 27. 9. 2007 0:14

    Nabucco (neregistrovaný)
    Jsem z toho smutný, ale D-Fensův zákon zazmrdování firmy se zřejmě vztahuje i na Google.
  • 26. 9. 2007 20:41

    eh (neregistrovaný)
    Přijde mi, že se docela hodí k paní le Moigne.

    Podle letmého dojmu standardní korporátní slepice, pouze se základním vzděláním (FHS ... bývalý Institut základů vzdělanosti, neboli Sokolovo dítko pro dohnání základního vzdělání, které by lepším studentum poskytlo slušnější všeobecné gymnázium, takže by pak mohli studovat něco skutečného), několika pobyty v cizině a praxí na několika anglicky nazvaných pozicích.

    Když sem Google avizoval příchod, očekával jsem něco trošinku jiného než kurník plný slepiček spořádaně kvokajících na různých příčkách korporátního žebříčku. Ale proč vlastně? Nejspíš to byla trochu naivní představa - Google tu přece nemá nic souvisejícího s vývojem či inovacema, tak proč by tu měl zaměstnávat kreativní lidi, osobnosti, lidi s hlubší znalostí IT?

    Než české zastoupení Googlu už mi začíná být sympatičtější ten Lukačovičův podnik - i přes veškeré výhrady lepší Ivo než tenhle typ lidí.

    (Disclaimer: Tento příspěvek rozhodně není výrazem mužského šovinismu, nejde o pohlaví.)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).