ČTÚ by mělo pouze zkoumat, zda poskytovatel obsahu má stránky v pořádku dle dohody APVTS. Většinou zřejmě mají,takže "prasák" uživatel s děravou starou šunkou PC, když jeho stará není doma, dychtící po pornu, samozřejmě odkliká všechno, už aby tam byl. Bohužel ale ve většině připadů došlo k tomu, že ČTÚ reklamaci uznalo a prasák za spojení neplatil, zatímco Telekom poskytovateli obsahu mezitím zaplatil, takže to vlastně odnesl Telekom, který prasáky sponzoroval při jejich bohulibé činnosti pod stolem
Kdyby náš Telecom nebyl nenažraný a dělal to, co je v cizině běžné, totiž tato čísla nechal zablokovaná a povolil je jen těm, kteří o to výslovně požádají, nemusel by nyní tyto problémy řešit. Doufám, že stěžovatelé uspějí a Telecom dostane za svoji nenažranost řádně přes prsty.
Kdyby byl Telekom nenažraný, tak tohle funguje na linkách, které jsou v jeho síti. Reklamace se výhradně týkají linke v sítích jiných operátorů, kam je povinen Telekom hovor dopravit. Vůbec nevíš o co jde a plácáš nesmysly.
Telecom tato spojení zprostředkovává a na výnosech z těchto volání se spolupodílí, takže je spolupachatelem. Navíc v případech, kdy k přesměrování dojde, odmítá sdělit, ke komu konkrétně bylo drahé volání přesměrováno.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).