Chyběla tam jen jedna naprosto bezvýznamná maličkost a sice cena za minutu připojení. Kdyby tam tento naprosto nepodstatný údaj byl někde čitelně napsaný, bylo by to o něčem jiném. Takto jde o uvedení zákazníka v omyl a tudíž požadavek na náhradu škody je oprávněný. ČTÚ pak nic nebrání, aby peníze, které poškozeným vyplatí, vymáhal od těch, kteří tato svinstva na Net pouštěli, už jen proto, že na rozdíl od okradených, má k dispozici nástroje k jejich identifikaci. A pokud jde o SOS, měla by být napsána petice za změnu příslušné legislativi tak, aby tato byla v souladu s ostatními zeměmi EU, totiž linky se zvýšeným tarifem defaultně zablokovat a odblokování provést jen těm, kteří o to výslovně a prokazatelně požádají, to vše samozřejmě bezplatně.
Pardon. špatně jsem se vyjádřil, už se asi podepsala pozdní hodina - O2(tehdá Telecom) nebyl zprostředkovatelem služby, nýbrž zprostředkovatelem spojení, do kterého mu defacto nic není... Pouze poskytnul pásmo pro přenos dat. VaMpIrE
V drtivé většině případů, které jsem viděl, to v dialerech bylo docela srozumitelně napsáno - asi takto: chcete přístup na stránky xxx, potom budete přesměrování přes jiné spojení. Přirovnal bych to k linkám 900 xxx xxx, kde se taky nikdo nepozastavuje nad cenou hovorů...
Pokud na to PODVODNÉ dialery neupozorňovaly, tak OK, ale na normálních webech jsem je neviděl, tzn. pokud někdo browsí ve vodách adult, warez apod., musí s tím počítat. Na to prostě není obhajoba... Vždyť to svého času bylo i v mass médiích. Nevím proč bych měl za něčí hloupost přispívat ze svých daní. Český telecom (pardon O2...)a spol. za to určitě nemůže - jakkoli je nemusím - je to jen zprostředkování služby. A když je někdo hloupý a kupuje Kosmodisk :-)
VaMpIre
Ony snad ty dialery někoho před instalací upozorňovaly na to, co s postiženým počítačem budou dělat? Pokud vím, tak se naopak snaží maskovat. Takže jde o klasický podvod a na vině není oběť, ale ten, kdo tohle svinstvo pouští do světa a ten, kdo, byť zprostředkovaně, umožňuje jeho používání.
Proste udelali chybu a taky za ni zaplati a to doslova.
Ja kdyz udelam chybu napr. na benzince a do dieslu si misto nafty natankuju benzin, nasledne oddelam motor, tak mi to taky nekdo zaplati? Asi tezko.
Chyba jako chyba. A za chyby se plati. Dalsi vec je ze na webu CTc a internetu obecne najdes dost informaci ohledne podvodnych volani v podobe presmerovani. Ze se o to kazdej druhej zajima az kdyz ma sam problem? Jejich problem.
Pokud ty spolecnosti podnikaly/podnikaji zakonne, tak neni duvod, proc by "postizeni" nemeli platit. To ze vydelavaji na blbostech tupych uzivatelu, o tom neni sporu, ale to neni nezakonna cinnost (pokud je vse popsane v EULE pri instalaci software, pokud ne, tak je to taky neco jineho).
Líp bych to neřekl, je to jen a jen odpovědnost daného jedince, neboť.... On kliknul na to YES a neznalost jak víme neomlouvá ani v tomto případě... Telecom bych za to vůbec nevinil, ten je jen zprostředkovatelem služby a nevidím důvod, proč by se měl starat o výši faktur, jsme v rádoby svobodné zemi
Opravdu každý člověk, který svojí svobodnou vůlí klepne na ono příslovečné YES neví co dělá? No tak tam asi nemá u kbd co delat, a už určitě ne vymáhat poplatky.
Když se seknu při převodu financí a zašlu je na jiný účet, čí je to chyba?....MOJE!
Nesouhlasím s odškodněním, i když to často způsobili ratolesti majitelů PC - má to mít ošetřené...
Když by moje ratolest vyrazila v polorozpadlem vraku z garáže na JÍZDU a byl by z toho problém, tak to zase padne na mě...
Ne ne, každý člověk má zvážit důsledky svého chování a pokud tomu nerozumí tak ať zmáčkne ESC a nebo vypne počítač....
VaMpIrE
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).