Mě to hodně mrzí, další dva kanály s dokumenty vypnuty :-(.
Dokumenty jsou to, co mě u Skylinku drží. Nedávno zmizel jeden NGC a zůstal pouze NGC HD. OK, zmizelý NGC tuším nebyl HD a jel více reprízy, ale nebyl narvaný reklamami jako HD a prostě měl jiný program. Možná to bylo opakování, ale stejně jsem často ty pořady neviděl.
Teď zmizely dva kanály Discovery. Pro mě tam zůstala Prima ZOOM (tam je příšerné zpožďování, večer se moc nedá spolehnout na program), Spectrum, dva Viasaty a NGC HD.
Docela solidní redukce a pro mě důvod k zamyšlení, zda u Skylinku pokračovat. Ale lenost a konzervatizmus nad přetočením paraboly a utěku jinam asi pravděpodobně zvítězí.
Škoda, že v češtině není žádný "dokumentární" Netflix nebo HBO GO minimálně v úrovni Skylinky před 1/2 rokem, to bych uvítal všemi 10 a klidně i víc připlatil, aby tam nebyly reklamy, protože ty jsou třeba na Prima ZOOM nebo NGC šílené.
***Prima ZOOM (tam je příšerné zpožďování, večer se moc nedá spolehnout na program)***
***Ale lenost a konzervatizmus nad přetočením paraboly ***
***aby tam nebyly reklamy***
Oba tři problémy řeší výběr IPTV nebo OTT poskytovatele. Pustíte si program kdy chcete (třeba i s plánovaným zpožděním), reklamy přeskáčete a máte kontinuální pořad v čase, kdy Vy sám uznáte za vhodné. Jednoduché, elegantní.
To, že za jedny peníze dostanete několik přístupů (i na mobilní zařízení) nemluvě.
IPTV je na ho... Je tam obrovské množství proměnných co ovlivňují příjem. Jako doplněk(pro PC nebo tablet) ok ale jako hlavní příjem bych to nikdy nechtěl. Hlavní důvod je kvalitní připojení. Výpadky v síti nebo kolísání rychlosti je mnohem častější které následně ovlivňuje sledování.
Takový T-mobile na to přišel a už nenabízí prioritně IPTV a postupně přechází na SAT.
Lituji ty co si pořídí O2TV. Nedostatečná kapacita serverů zapříčiňuje při jakémkoli silnějším provozu (třeba fotbalové zapasy) výpadek i řádově několik hodin bez sebemenší kompenzace. Tady vám nepomůže ani připojení na optice. Prostě O2 servery nestíhají.
Skylink si sám sobě řeže větev.
Vidíte, a já ničím z toho, co popisujete, netrpím a nikdy jsem netrpěl. Naopak, s OTT distribucí obsahu jsem nadmíru spokojen, stejně jako všichni, kteří na mé doporučení na tento druh příjmu přešli.
Chce to vyřešit jednu podstatnou věc - stabilní internetové připojení.
Psát, že IPTV je na ho... je obdobné, jako napsat, že automobil je také na ho... protože ten benzín, který tam leju je nekvalitní a to auto cuká a prostě nejede pořádně.
***Takový T-mobile na to přišel a už nenabízí prioritně IPTV***
U T-mobile to bylo prosté- při výstavbě svých 4G sítí (Pevný Internet Vzduchem - PIV) původně mohutně dodávali kapacitně internetové připojení 30-50 mbps na účastníka a spolu s tím také TV (IPTV). Jak přestávala postupně kapacita sítě dostačovat a dodávaná rychlost internetu klesala a nebyla stabilní, začaly problémy a T-mobile je raději začal řešit dodávkou SAT distribuce.
To byl ovšem problém jejich vlastní nedostaečně robustní sítě, do které prostě již dále neivestovali a podle toho to dopadlo.
Řešením je pořídit si pevný DSL internet - ten je stabilní a spolehlivý.
u O2 je to tak, jak píšete - ale to pořád neznamená, že je IPTV na ho... Ten problém je ve vztahu k onomu autoobilu takový, že O2 pozval na výlet automobilem 10 lidí s predikcí toho, že všichni pozvání nepřijmou, ale ejhle - přišli všichni a automobil uveze pouze 5 pasažérů - to ale neznamená, že automobil stojí za ho...
12. 6. 2020, 09:26 editováno autorem komentáře
"Oba tři problémy řeší výběr IPTV nebo OTT poskytovatele. Pustíte si program kdy chcete (třeba i s plánovaným zpožděním), reklamy přeskáčete a máte kontinuální pořad v čase, kdy Vy sám uznáte za vhodné. Jednoduché, elegantní."
Fakt si preskáčete reklamy? Čo platí dnes, nemusí platiť zajtra! V SR je už realitou to, že stanice požadujú aby sa reklamy pretáčať NEDALI! Ani pri prehrávaní z archívu. Technické riešenie už majú k dispozícii (dokonca s viacerými možnosťami blokovania) a masovému nasadeniu bráni len to, že to neumožňujú stávajúce zmluvy. Ale raz skončia (a mimochodom - rovnaké kroky podnikajú aj viacerí českí vysielatelia).
V ČR se zkoušelo také něco takového. Navzdory poměrně silným vyjádřením některých TV to ale nějak usnulo...
"Reklama" totiž není integrální součástí audiovizuálního díla a může z toho být ještě velké mrzení. Myslím, že jsem k tomu cosi i napsal, bude to v archivu článků.
16. 6. 2020, 11:48 editováno autorem komentáře