Jenom doplním, že dnes samozřejmě není problém odstoupit od smlouvy kdykoliv a výpovědní lhůta je dle zákona 30 dní, takže kdo je nespokojen, může klidně odejít bez sankcí (vyjma prvních třech měsíců po uzavření smlouvy, ale i v tomto případě by sankce byla pouze 1/20 zbývajících paušálů, takže marginálních věc).
Změna programové nabídky se pak řešila už před dvěma roky: https://www.lupa.cz/clanky/muze-operator-libovolne-menit-programovou-nabidku-ano-ale-musi-informovat-vcas/
***Každý zákazník může ke dni účinnosti změn odstoupit od smlouvy****
Zase si vymýšlíš a lžeš, a to takovou měrou, že tomu sám i věříš. Již jsem ti opakovaně psal, ať se k věcem, o kterých nic nevíš, nevyjadřuješ.
Při změně obsahu tematických/programových balíčků je takové odstoupení nesmysl a žádný provider takové ujednání ve VOP nemá!
13. 6. 2020, 10:03 editováno autorem komentáře
Každý zákazník může ke dni účinnosti změn odstoupit od smlouvy, takže vaše plamenné výkřiky jsou poněkud mimo. Pokud mně operátor nevyhovuje, pak jdu prostě jinam a hotovo. A ke Skylinku jenom tolik, že kromě vyřazení programů jich v uplynulých letech také spoustu přidal, to jenom v rámci objektivity.
Zajimave, jak v Beneluxu okamzite kompenzovali programy od BBC. Na CZ/SK opet klasicke ocurani zakaznika a zkouseni co vydrzi. Ti co si plati Kombi nebo Komplet byli naprosto realne okradeni. Zadna specialni komunikace na zakazniky, kteri si plati nejvyssi nabidku. Zadna kompenzace v pridani jinych stanic. Takto se Skylink stara o ty, co jim plati nejvic penez. :(