Vlákno názorů k článku Kauza Tvujdum.cz: ty adresy jsme koupili od myshpa - zakon o spamu jak je postaven je stejny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 1. 2003 11:27

    myshpa (neregistrovaný)
    zakon o spamu jak je postaven je stejny paskvil jako 90% ceskych zakonu

    kdyz uz ceske pocitacove komunite (mezi kterou se pocitam, ale presto vim ze 95% lidi reklamni nabidky z ceska nevadi) tolik vadi ceske reklamni maily, proc to neresit systemove?

    cili mame nasledujici moznosti:

    a) zakazat vsechno = xx% lidi bude bito protoze tyto informace vita
    b) prosadit ADTIQUETE :), kde kazdy reklamni mail musi byt oznacen v subjectu jako "REKLAMA: zbytek subjectu", dalsi omezeni se mohou tykat formatu/velikosti zpravy apod.

    kdo nechce reklamni maily dostavat, snadno si nastavi filtr

    pokud nekdo neoznaci svuj reklamni mail, klidne ho pak zabijte :)

    reci o tom ze se clovek musi zaregistrovat pokud tyto info chce, jsou zcestne, nebot kdyz o existenci tvujdum.cz nevim, nemohu se tam zapsat, a presto ocenim info o tom ze existuje

    prosim zadnou flame, uvitam nazor "tvoricu" verejneho mineni, mezi ktere pocitam medvidka pu i autory lupy
  • 22. 1. 2003 12:16

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Neni nutne se registrovat na tvuj dum. Staci svou adresu registrovat v databazi prijemcu bazicich po informacich o vyhodnych nabidkach. SPameri, by pak jen stahli obsah te databaze a poslali maily. Nebo rovnou zridit nejaky maillist, do ktereho by se mohli prihlasovat zajemci o spam. Treba na pandore je to zadarmo.
  • 22. 1. 2003 12:22

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    To vaše b) nařizuje zákon. Reklama musí být odlišitelná od jiných sdělení. Už delší dobu kvůli tomu tepu Lupu za neoznačení spodního banneru, ale setkávám se s názorem, že banner přeci každý pozná. :-( Příkladně řeší reklamu Živě, na které jsem nadával loni -- letos už mají označenou i sebenepatrnou i textovou reklamu. Totéž se týče nového redesignu iDnes. Naopak neoznačenou reklamu najdete na Novinkách.

    Myslím, že než vyrazím do Indiga (kavárna vedle magistrátu ;-), bvytisknu po jedné stížnosti také na iinfo a seznam, ať je to fair. :-)
  • 22. 1. 2003 13:22

    x (neregistrovaný)
    "reci o tom ze se clovek musi zaregistrovat pokud tyto info chce, jsou zcestne, nebot kdyz o existenci tvujdum.cz nevim, nemohu se tam zapsat, a presto ocenim info o tom ze existuje "

    U vetsiny sluzeb, ktere na netu pouzivate (freemail, konfery, zasilani cehokoliv - proste s registraci) mate v podminkach, ze provozovatel vas obcas muze oblazit reklamnim mailem svym nebo sveho klienta. Tito provozovatele mimo jine i ziji z toho, ze za uplatu prijimaji podobne nabidky a rozesilaji je do svych okruhu uzivatelu. To je normalni.


    Logicky podle toho se rozumny vytizeny clovek chova, ze dulezitou e-mailovou adresu nikde nezverejnuje (napr, aby po mesici dovolene nenasel preplneny limit boxu nebo aby taky mohl na dalku pres modem v mobilu delat i neco jineho nez ztahovat balast reklamy, ktery se zrovna v polnich podminkach nehodi, at by byl sebevice informacne prinosny) a jinou nebo jine zverejnuje nebo pouziva v podobnych registracich.

    Kdyby mi tato nabidka prisla od provozovatele jedne z mych freemailovych adres nebo od sluzby, kterou pouzivam na toto vyhrany email, tak nereknu ani popel - je to pravo provozovatele te sluzby a ja se podle toho zaridil tak, aby me to neomezilo. Kdyz ale nejakej hulvat a ulhanej pacholek mi nasobne ospamuje pracovni nikde neregistrovany mail, z ktereho o vikendech taham postu pres pomale infra do palma, tak to je (a to mi verte) na zabiti!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).