Tiskový mluvčí není na to, odpovědět na každou otázku, ale na to, říci jen to, co management chce. V tomto případě by měl dostat odměnu a ne vyhazov. :-)
My, zákazníci UPC moc dobře víme kde Eurosport je....
Už to řešíme poměrně dlouho, UPC bombardujeme kvůli siláctví UPC před Olympiádou (kvůli HD Olympiádě určitě pár nových zákazníků přibylo a Ti teď jen nevěřícně kroputí hlavou).... A UPC (tak jak je jejich dobrým zvykem) a) mlčí, b) co operátor to jiná odpověď.
Ale to je přece jednoduché. Eurosport chtěl příliš vysokou částku za zavedení Eurosport HD, což se pro těch pár rejpalů zatím nevyplatí. Mohli to udělat jako prestižní záležitost, ale ne :)
Podivejte, Nova by v HD klidne vysilat mohla, je na to vybavena, asi jako jedina v CR by na to mela i dost penez (misto 20 mld by vydelala 19,5 mld), ale CME chce svoje kravy hlavne poradne vydojit, a ne je slechtit. Co s tim nadelame?
No, kdybyste to bral takhle, pak uz jen samo spojeni "tiskovy mluvci" je dost osemetne :-). Pro tisk se totiz, pokud vim, pise a nikoli mluvi. V zajmu zobecneni by se mozna mela tato funkce nazyvat "medialni reproduktor" :-).
+1 Vždyť už to není ani k smíchu, když např.čtu, že Polsko se stalo nejvíce se rozvíjejícím trhem HD televize. To jako my jsme méněcenní? Čtou tu zdejší diskuze pánové co rozhodují, aby si pohledem z vícero úhlů udělali úsudky? Asi ne...