S B2B by bylo dobré napsat zkušenosti lidí, kteří je dělají.
Podle desítek konferencí (plných) každý měsíc bych řekl, že to bude velmi oblíbené téma, o kterém bude bude každý rád "kecat", dělat až o hodně nějaký rok později.
BTW je mozna taky dobre rict, ze uspesnych B2B portalu bude _velmi_ malo, prakticky pro kazde vyrobni odvetvi maximalne dva az tri... Vyvoj je mozny vysledovat z trendu treba v USA, kde jsou tisice B2B portalu, jenz umiraji po tuctech takrka denne, az casem zustane jen par z nich, ktere bude toto vitezstvi stat velmi mnoho penez. (S tim samozrejme souvisi i to, ze bude _velmi_ malo internetovych milionaru z oblasti B2B)
Ekomerce je obecne podle typu zakazniku delena na dve kategorie: B2B (business to business) a B2C (business to customer). Tzn. ze odberatelem sluzeb nebo zbozi je v prvni pripade firma (pravnicka osoba) a v druhem pripade fyzicka osoba.
(Existuje taky P2P - person to person).
Spojujete-li se pres Linux, podivejte se do /var/log/messages, nepochybne veskere relevantni informace o spojeni naleztete tam. A kdyby ne, pppd lze zkonfigurovat tak, aby Vam LOGoval treba kompletni prutok vcetne vytvarenych ramcu...