To jsou celé České dráhy - 175 000 sem a 175 000 tam a zase tu bude 6miliardová ztráta. Tam se to ztratí. Přitom příjem drahám generuje hlavně nákladní doprava. Osobní je ztrátová. A tak jsem zvědavý, jestli se ten jejich slavný marketing zaměří na nákladní dopravu a vůbec na to, co jim opravdu generuje zisk. Jsem skeptický.
To asi České dráhy ovlivní jen těžko. Leda by uplatili poslance, aby se u nás přestala dotovat nákladní automobilová doprava. Ale obávám se, že autodopravci je přeplatí.
Osobni doprva je ztratova jenom proto ze se to tak hodi. Vypocty jsou natolik gumovy, ze ztratovy nebo vydelecny muze byt na draze cokoliv co je zrovna potreba. Staci takovy drobnosti jako pocitat naklady podle tuny na kilometr trate namisto poctu vlaku ktery projedou atd atd.. Osobni doprava musi byt ztratova, pac je to paka na vladu aby dala dotace. Na nakladni vlaky dotace davat nebude. Jednoduse se rekne prihodte miliardu nebo prodelecny vlaky tj. osobni, zrusime...
Je to fascinující, ale Ministerstvo vnitra si pořídilo také dvoupísmennou doménu mv.cz za pouhých 1680Kč. Vlastní ji od 1.4. Takhle by se mělo hospodařit se státní kasou.