To, že nás donutili přepsat smlouvu, která nám poskytovala stabilní připojení jsem překousl. Že nám chlapík v kravatě garantoval na optice pořád 25Mbit a při všech testech jsem si sáhl maximálně na 18Mbit UP už taky.
Ale to, že bez informování provedli upgrade firmware, které zařízení zcela zkolabovalo se jen tak přejít nedá. Samozřejmě, mají to ve smlouvě, že si mohou dělat zásahy a taky mají ve smlouvě, když nám nepojede přes víkend televize ani internet, tak nám odpustí cca 300 korun měsíční splátku - o jak vstřícné.
Největší problém je, že odstranění problému mohou udělat jenom v pracovní dobu, tj. PO - PÁ od 7 do 17. Zlaté UPC
Ještě, že existuje konkurence a v jednom domě máme tři poskytovatele. Rozhodně Vám doporučuji vybrat si ISP s kvalitní a nonstop sítí pro odstraňování problémů a překážek.