Furt mi však přijde, že jsou na tom české stanice lépe, než ty slovenské. Například JOJ a Markíza... to se nedá komentovat, to je vyloženě drzost, co oni vyvádějí. Dlouhé reklamní bloky několikrát za hodinu a ještě k tomu u pořadů nahrazují závěrečné titulky pouhou grafikou "konec" či "pokračování příště", jen aby narvali do vysílaní co nejvíce upoutávek a reklam. Docela mě to i uráží, protože bych občas rád věděl, kdo se na dabingu podílel, ale ono není jak. Nemluvě o tom, že to je neúcta k těm, co se na dabingu podílejí. V USA u některých stanic běžná praxe, vím, ale tam taky nemají dabing, takže "uříznutí" titulků ani tolik nevadí. Ale tady? Proto se už na JOJ i Markízu dívám minimálně a o opaku mě nepřesvědčí ani kdovíjak pěkná grafika.