> že se už prostě řadě potenciálních inzerentů nevyplatí,
> přitom si ani nemohou najít žádná alternativní
> klíčová slova, na kterých by bylo účelné reklamu umístit
to slovo "žádná" není přesné. Přes šedesát procent dotazů je zadáno bez našeptávače. V tomto počtu hledání se alternativní klíčová slova najdou. Ano, jsou trochu méně hledaná (dejme tomu o těch 40 %), ale jsou tam.
Co myslíte, je možno fráze, mířící na náš web, do našeptávače vložit vlastní iniciativou a postarat se o jejich "frekventovanost"? Třeba jednou toto půjde zařídit i komerčně a ne hackováním...
šlo to, jednou to nekdo popsal na blogu tady ale s tím že to spíš byla inspirace pro seznam upravit algoritmus a taky to udelali od te doby by to melo počítat pouze reálné vyhledávání ... jak a kdy a jestli bude našeptávač využitej komerčne netuším ale doufám že nebude :-)
Já občas používám funkci "našeptávače", co je ve Firefoxu pro hledání na Googlu. Obzvlášť u anglických slov mi to ušetří práci při vzpomínání si na přesný spelling....
offtopic: Já se díky kontrole pravopisu ve Fx snad naučím psát spisovně ;)
I kdyby se vyplnily Davidovy obavy, chvili to potrva. A nutno rict, ze Sklik je v teto chvili nejlevnejsim a nejfunkcnejsim inzertnim nastrojem. Diky jeho spusteni planujeme na Seznamu utratit 80% inzertniho rozpoctu (sedmimistne cislo), dosud to bylo 0%. Takze i kdyz se muze zdat, ze to Seznamu moc penez nevynasi a pozice jsou levne, ve vysledku na tom urcite nemalo vydela.
Celkem by mě zajímalo, na čem je postaven předpoklad, že při použití našeptávače by se měla prodlužovat průměrná délka hledaných frází? Pokud jsou data v našeptávači sestavena víceméně na základě četnosti dotazů, je tento předpoklad vůbec správný?
to je jednoduché - protože lidé jsou líní - zadají jedno slovo, jenže uvidí dalších 10 pravostranně rozšířených frází - takže s velmi slušnou pravděpodobností klikně na delší frázi, která bude přesnější než to co zadal tím jedním slovem.