> že se už prostě řadě potenciálních inzerentů nevyplatí,
> přitom si ani nemohou najít žádná alternativní
> klíčová slova, na kterých by bylo účelné reklamu umístit
to slovo "žádná" není přesné. Přes šedesát procent dotazů je zadáno bez našeptávače. V tomto počtu hledání se alternativní klíčová slova najdou. Ano, jsou trochu méně hledaná (dejme tomu o těch 40 %), ale jsou tam.
I kdyby se vyplnily Davidovy obavy, chvili to potrva. A nutno rict, ze Sklik je v teto chvili nejlevnejsim a nejfunkcnejsim inzertnim nastrojem. Diky jeho spusteni planujeme na Seznamu utratit 80% inzertniho rozpoctu (sedmimistne cislo), dosud to bylo 0%. Takze i kdyz se muze zdat, ze to Seznamu moc penez nevynasi a pozice jsou levne, ve vysledku na tom urcite nemalo vydela.
Co myslíte, je možno fráze, mířící na náš web, do našeptávače vložit vlastní iniciativou a postarat se o jejich "frekventovanost"? Třeba jednou toto půjde zařídit i komerčně a ne hackováním...
šlo to, jednou to nekdo popsal na blogu tady ale s tím že to spíš byla inspirace pro seznam upravit algoritmus a taky to udelali od te doby by to melo počítat pouze reálné vyhledávání ... jak a kdy a jestli bude našeptávač využitej komerčne netuším ale doufám že nebude :-)
Já občas používám funkci "našeptávače", co je ve Firefoxu pro hledání na Googlu. Obzvlášť u anglických slov mi to ušetří práci při vzpomínání si na přesný spelling....
offtopic: Já se díky kontrole pravopisu ve Fx snad naučím psát spisovně ;)
Celkem by mě zajímalo, na čem je postaven předpoklad, že při použití našeptávače by se měla prodlužovat průměrná délka hledaných frází? Pokud jsou data v našeptávači sestavena víceméně na základě četnosti dotazů, je tento předpoklad vůbec správný?
to je jednoduché - protože lidé jsou líní - zadají jedno slovo, jenže uvidí dalších 10 pravostranně rozšířených frází - takže s velmi slušnou pravděpodobností klikně na delší frázi, která bude přesnější než to co zadal tím jedním slovem.