> že se už prostě řadě potenciálních inzerentů nevyplatí,
> přitom si ani nemohou najít žádná alternativní
> klíčová slova, na kterých by bylo účelné reklamu umístit
to slovo "žádná" není přesné. Přes šedesát procent dotazů je zadáno bez našeptávače. V tomto počtu hledání se alternativní klíčová slova najdou. Ano, jsou trochu méně hledaná (dejme tomu o těch 40 %), ale jsou tam.
I kdyby se vyplnily Davidovy obavy, chvili to potrva. A nutno rict, ze Sklik je v teto chvili nejlevnejsim a nejfunkcnejsim inzertnim nastrojem. Diky jeho spusteni planujeme na Seznamu utratit 80% inzertniho rozpoctu (sedmimistne cislo), dosud to bylo 0%. Takze i kdyz se muze zdat, ze to Seznamu moc penez nevynasi a pozice jsou levne, ve vysledku na tom urcite nemalo vydela.