Zní to pěkně. Navíc se, v současnosti, tvrdí že by měla první minuta zaplatit sestavení spojení což je údajně nejdražší část hovoru. Otázkou je zda by, při průměrné délce hovoru "do dvou minut" mělo ještě nějaký efekt dělit náklady pro každou mobilní síť zvlášť. Myslím že ne.
Také by ale nebylo dobré aby byl systém příliš složitý. Už dnes si člověk jen horko těžko udělá přehled (při volbě operátora a tarifu). Zvláště je-li neustále masírován reklamou. Různé služby které tyto přehledy dělají za vás často uvádějí naprosto nepravdivé, nebo zkreslené/neúplné údaje.
Telemarketing na mobil pokud si ho specificky nepovolite je v USA trestny. (A dle meho nazoru by mel byt vsude aby profil=0 a tyhle blbecci skoncili)
Jinak nikdo nezminil soucasny hit vsech mobilnich operatoru v USA - nelimitovane volani
ATT - 99$ unlimited - do vsech pevnych i mobilnich siti
Sprint - 99$ unlimted - do vsech pevnych i mobilnich siti + v tom mate neomezeny internet pres CDMA EVDO (1.5MB) budto primo na telefonu nebo dokonce i na notebooku kdy telefon je upstream modem
T-mobile - nemuzu mluvit protoze mam NDA
Dale je treba podotknout ze vice jak 80% firemnich (business) telefonu pouziva tarif 1500 - 3000 minut mesicne s tim ze se minuty davaji dohromady pro celou firmu a tim padem sef muze volat vice a nema penale protoze sekretarka tech 2K minut proste prokrafat nedokaze.
Dalsi fakt je ze existuje velky trh pro TEM,kteri optimizuji plany a naklady pro firmeni zakazniky a reknu vam ze vetsina firem ty tarify co jsou na webu fakt neplati - proste se vyjednava az treba na 50% cen
Sestaveni spojeni je marketingovy blabol. Jednak na ne nejsou zadne vyssi naklady nez na probihajici hovor, druhak je hafo zemi s tarifikaci po sekunde a problem nemaji a tretak by je tak netrapil hovor ale spis vyzvaneni kdy to nikdo nebere, o prozvaneni uz vubec nemluve...
Ne, bude ho to stat jeho cast + long distance call. Coz je nepochybne vic nez kolik ho to stoji ted. Jsi zahlcovan takovymy hovory?
Mno co si budeme povidat - delat telemrketing pres mezinarodni hovory, do toho by se pustil asi jenom ekonomicky dobrodruh. Ale muzes to na me zkusit, sdelim ti pripadne svoje cislo :-))
Není už dlouhou dobu uzákoněno, že příjemci reklamy nesmí vznikat žádné náklady? Společnost provozující telemarketing by zřejmě musela mít speciální tarif, kde by volaný neplatil.
Nejde o to, jestli hovor je, nebo není pro operátora ztrátový. To je věcí nastavení tarifu. Jde o to, že platit má vždy ten, kdo si službu vyžádal. Pokud jeho žádost příjemce odmítne, má prostě volající smůlu a nechť zaplatí tolik, aby operátor neprodělal! Když, jako podnikatel, pošlete někam nabídku a zakázku nedostanete, vypracoval jste nabídku také zdarma (v podstatě) a nikoho ani nenapadne žádat za odmítnutí nabídky nějakou kompenzaci! Každá firma musí prostě počítat s tím, že určitá část její činnosti je ztrátová a mít hospodaření nastaveno tak, aby byla schopna tyto ztráty ustát.
Podle vaší logiky by např operátoři měli zrušit svá servisní oddělení, protože jejich činnost neprodukuje přímý zisk! Vodoprd to zkusil, výsledky jsou notoricky známé a katastrofální.
Ona to ale není jenom služba "volám někomu", ale i služba "přijímám volání". Takže jak jste to říkal, platit by měl ten, kdo si službu vyžádal? To jsou ale oba, volající i volaný!
Osobně nemám proti principu "svou část platí volaný" nic, kromě jedné věci, která tu často zaznívá: různé telemarketingové společnosti, průzkumy apod. Za takové hovory opravdu nejsem ochoten platit ani korunu, protože u mě většinou končí po prvních několika sekundách. Byl bych proto ochotný přistoupit na princip "svou část platí volaný, ale až po první minutě". Na volajícím by tedy zůstala část ceny za "iniciování" hovoru.
Dalo by se to řešit i jinak (telemarketingové společnosti by se ze zákona musely nějak speciálně registrovat a operátoři by pak museli nabízet uživatelům možnost hovory od nich blokovat), ale to by bylo vysoce byrokratické uvažování ve stylu EU, které neuznávám. Takže princip první minuty mi přijde ideální a celkem rozumný kompromis. Co vy na to? (Otázka míří i na případné zástupce operátorů z řad čtenářů. :-))
To je blbost, protože drtivá většina hovorů minutu netrvá. Operátoři to moc dobře ví a proto vždycky jednou za čas udělají akci s voláním po první minutě zdarma nebo za jinou bezvýznamnou částku. Pak je toho plná televize, rádio, web, bilboardy, časopisy a bůhví co ještě. Možná by mělo smysl to zavést po pěti nebo deseti vteřinách, kdy by měl příjemce čas zavěsit, ale i za tu dobu se dá krátké sdělení vyřídit. V případě zavěšení pak ale operátoři přijdou o peníze za přesměrování volání k jinému operátorovi. To zaplatí kdo? Volající? Tudy cesta nevede.
telemarketink ani po prvni minute! Je to jejich byznys at platej oni! obiraj nas dost slusne i operatori pomoci druhych firem ktere jim prodavaj produkty a posilaj smlouvy s VOP na 2x A4 podepsat kuryrem a jeste podepisujete ze to nebylo pod natlakem.... Pak bysme jeste mohli hypermarketum platit za letaky co nam davaj do schranek a jeste zpousta zbozi maj v nemecku levnejsi. Tupy cesi....nakrmte tu chudou evropu...