Za obchodní sdělení se nepovažují údaje umožňující přímý přístup k informacím o činnosti fyzické či právnické osoby nebo podniku, zejména doménové jméno nebo adresa elektronické pošty.
Nebo takova "sdeleni" politickych stran a ruznych nabozenskych magoru, na ktera se pro jistotu zakon nevztahuje vubec.
Nemusím si podavat inzerat "hledám výrobce hřídelí", stačí na stránky uvést "obchodní korespondenci zasilejte na obchodni@...". Každý subjekt se může rozhodnout, zda nevyžádaná obchodní sdělení chce přijímat.
Jestli se domníváte, že adresáti jsou hloupí, a vůbec netuší, o jaké výhodné nabídky hřídelí přijdou, když se zasíláním nevyžádaných obchodních sdělení nebudou souhlasit, a proto by měl zákon udělit nějaký "generální souhlas", tak nemá smysl pokračovat dál v diskusi.
To jsem opravdu jediný, komu se zdá zvrácené, že je-li zákon navržen špatně, místo toho, aby byl zrušen/opraven, se prostě nebude muset dodržovat? Nehledě na to, že postihne-li antispamový zákon i reklamní patičky, bude to jedině dobře.