Mělo by tu zaznít, že v článku nepřesně zaznívá, že v Alza premium JSOU všechny filmy a hudba. Dle podmínek Alzy, jsou to, cituji "Na obalech filmů i alb vidíte výrazný rudý proužek Alza Premium. Přes 90% filmů z nabídky je součástí Alza Premium. U hudby jde přibližně o 70% nabídky." Zdroj: https://www.alza.cz/muj-ucet/alzapremium.htm
Ma osobni zkusenost. Alza vs czc, totozna vec. Czc o 500 levnejsi, + 5let zaruky. Alza s moznosti dokoupit si rok zaruky k povinym 2 za dalsich 500.
Ovsem czc je take cim dal horsi. Zmizel graf cen, jejich "body" ze odpari pokud delsi dobu nic nekoupite a vybrat si za ne uz nemuzete prakticky nic ...
Myslite ty "slevy" ala 3Kc na tisicikorune?
http://www.czc.cz/palit-geforce-gt-610-1gb-ddr3/133891/produkt
Za 20 budu si to misto za 1001 muzete koupit za 998.
Nebo
http://www.czc.cz/gigabyte-gtx-980-ti-6gb_2/184590/produkt
18224 vs 18170 ... dostanete "slevu" celych 54Kc.
Me dlouhou dobu vrta hlavou vyhoda/uprednostneni na vydeji zbozi. Vsadil bych se, ze to tak neni...subjektivni pocit. Ale chystam se udelat srovnani na stejnem produktu na dvou uctech :)
Obecne chybovost na logistice, nebo jejich zatajovani "skladem" pritom je to u dodavatelu je citelna. Bohuzel si clovek malo dnes vybere. CZC a hlavne Mall je stejne v blede modrym. Posledni dobou nakupuji na Mironetu, zatim plni termin dodani na jednicku. Uvidime. #chciAmazon
Obecně nemusí být model - platím určitý paušální poplatek a za to pak dostanu zboží levněji nevýhodný ani pro jednu stranu. S několika takovými modely jsem se setkal i v minulosti a ze začátku to nevypadalo špatně, bohužel časem to vždy špatně skončilo.
Pamatuji si na začátky eshopu Obchodni-dum.cz, svého času směle konkurující začínajícímu Bilezbozi.cz (z toho následně vyrostl Mall.cz). Bilezbozi.cz na začátku prodávalo za doporučené maloobchodní ceny a snažilo se zákazníka získat "na služby", které se ovšem nijak nelišily (nejvýraznější byla "doprava zdarma na vše", jenže oni prodávali pouze zboží cca nad 10 000 Kč a u této ceny nabízely tehdy v podstatě všichni dopravu zdarma) od služeb ostatních, levnějších, eShopů, takže nakonec se chtě-nechtě pustili i do cenového boje. V eShopu Obchodni-dum.cz na to šli trochu jinak - byly 4 cenové úrovně - A, B, C a D. Úroveń A byla doporučená maloobchodní cena, úroveň B znamenala nejméně 10 % slevu, C čko byla cca velkoobchodní cena a Dčko bylo ještě pod ní (jak se na ní dostali absolutně netuším). Úroveň B byla za registraci, za C a D se platil roční poplatek. Součástí poplatku bylo zasílání papírového katalogu zboží. Bohužel nejdříve došlo k snížení výhodnosti cen C a D (stále více než 10 % pod doporučenku, Dčko se dostalo někam na úroveň Cčka), následně zavádění tzv. akčních cen, kdy byly postupně ceny C a D zrušeny úplně a tzv. akční ceny jsou nyní někde na úrovni někdejších cen B (v průměru, někdy horší, někdy lepší, někdy dokonce na úrovni doporučených maloobchodních).
Další, kdo podobnou strategii praktikuje jsou různé přímé prodeje, které ze svých zákazníků prakticky dělají prodejce (Amway, Dedra a další) a obecně si nemyslím, že to působí na zákazníky zrovna důvěryhodně.
To už spíše chápu ty služby, dokážu si třeba představit "dopravu kurýrem až do kanceláře bez ohledu na cenu zboží a to ještě ten samý den" (představa, že ve firmě zjistíte, že potřebujete papír, média, kabely,.. prostě nějakou blbost, ale za to HNED a nemáte čas pro to někam jezdit), případně "záruka bezproblémové reklamace" (okamžitá výměna, nikdo nebude řešit, jestli je to vaše zavinění, nebo ne) atd, tak to by se mohlo některým lidem líbit. Jestli z toho ale zbude jen červený koberec a pár nižších cen u vybraného zboží, tak je to celkem na houby.
Zdravim, koncem cervna jsem si Premium aktivovala na zkusebni dobu. Objednala jsem zbozi, doprava byla zdarma. Druhy den clenstvi z meho profilu zmizelo, takze jsem zapomela vypovedet vcas a z banky mi odecetli 249 Kc. Po odecteni jsem okamzite kontaktovala Alzu telefonicky, doporucili mi napsat dotaz pres formular. To jsem udelala, nikdo se neozval. Tak jsem znovu volala do Alzy, operatorka dotaz nakonec nasla a tvrdila mi, ze byl snad od nekud z Anglie, takze zapadl. To ale neni mozne, byl z CR. Dnes jsem dostala odpoved od dalsi operatorky e-mailem, ze zadne Premium u meho e-mailu neeviduji. Takze sem zaslala potvrzeni z banky a fakturu, na ktere Premium je a i moje adresa a cekam...
Tak to se mi zdá pro normálního člověka fakt zbytečné, protože tam pokud nenakupujete každý měsíc, tak se to fakt nevyplatí. Obzvlášť když vezmu v potaz, že je na Alze už tak celkem levno, když mají nějaké akce, viz. jejich letáky > https://www.letakomat.cz/alza/ :)