Jaka tedy bude presne vyhoda te papirove smlouvy, kdyz neni ve hre pravnik? Papirova smlouva se dela v pripade, kdy hrozi poruseni podminek a pocita se s vymahanim pohledavky. Papirova smlouva ulehcuje vymahani, k nicemu jinemu neni. Nepochopil jsem k cemu mate papirove smlouvy. Budete vymahat 200 Kc? Jeden pravnik si uctoval 500 Kc a jeden me poradil i zadarmo.
Byla v mém ohlasu řeč o právníkovi? Nabídku jsme odmítli už z principu - nebudeme na svém webu podporovat či tolerovat hazardní hry. Odmítli bychom i nabídku na propagaci erotiky nebo pornografie. Jsou prostě hranice, kam slušný server nesmí nikdy zajít.
Kde jste vzal 1 500 Kč? Pokud dobře vím, tak jsou taxy diametrálně odlišné podle typu úkonu. Jeden právník si třeba účtoval 5 00 Kč. Ale proč chodit za právníkem, když vám stačí selský rozum a vzory smluv zveřejněné na Internetu (nebo ty co používáte v práci a prošly pod rukama firemního právníka).
Pokud by měl někdo zájem o spolupráci v této bázi, budu očekávat smlouvu max. na 1 - 2 strany a předem odmítnu nějaký nesrozumitelný blábol o 6 stranách. Dovedu si představit a napsat smlouvu o tom, že zveřejním odkaz.
Smlouva je prostě v dnešním světě základ obchodního vztahu. O tom, že jí někteří šmahem porušují, hovořit nebudu. Je to ohraná písnička o kultuře podnikání v ČR.
Takze kdyz budete mit papir na kseft za 200 Kc, tak uz je to lepsi? A kdyz bude problem pujdete s papirem k pravnikovi? To asi propijete vic penez za kavu v cekarne nez vas JUDr. prijme a za 1500 Kc vam poradi jak dostat vasich 200 Kc zpet.
Dorazila nám na Brouzdej.cz podobná nabídka. Dotyčná (nějaká dáma) si ani neprostudovala pořádně náš web, protože chtěla reklamu na bezvýznamné stránce - pozůstatku soutěže Trapas roku 2004. Vlastník domény je myslím Čech, ale to ještě nic nemusí znamenat.
Za Brouzdej.cz jsme nabídku odmítli, respektive jsme na ní nijak nereagovali. Sice by to pokrylo naše náklady s projektem (200 Kč / 1 měsíc), ale nehodláme podporovat a propagovat na svém webu jiné pochybné projekty.
Navíc bez existence písemné smlouvy nemůžeme takovým nabídkám věřit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).