Asi jste nepochopil smysl celého testu - nahrát video na 4 různé servery, nikde nic neodkazovat a počkat, kolik lidí si toto video najde.
Ano, záleží na tom, kdo to objeví první a začne posílat známým, ale přesně tohle se mělo zjistit v tom testu - tedy který server jak rychle dokáže najít uživatele, kteří se na to video podívají.
Jen mě tak napadlo, nemůže se ti to zdát trapné, protože neznáš ani Jakeše, ani ten jeho původní projev na Červeném hrádku, takže ti unikají souvislosi?
Všechny čtyři stránky neobsahují videa, ale privátní "link na link" humusový animační formát. Video (nevalné kvality) z nich lze pouze složitě zachytit a překonvertovat na nějaký normální opravdu video formát.
Jeden příklad pochopitelně nic jistého neříká. Ovšem Vaše argumentace jej v principu nezpochybňuje. Videa lze na další stránky vložit prakticky odkudkoliv, v tomto ohledu je úplně jedno, jestli N-Joy nebo Vimeo. Přesto většina lidí dává videa zrovna na YouTube. Otázkou proto je, který videoportál dokáže videu sehnat nejvíce diváků sám o sobě, protože mimo ně mají všechny stejné podmínky.
Jak správně podotkli ostatní, hodně záleží na lidech, kteří video rozesílají kamarádům.
Další důvod může být to, že uživatelé YouTube už Paroubka s touto slavnou větou viděli stokrát a tvoje úprava jim přišla pitomá a proto ji nešířili ani kladně nehodnotili. Čímž se video propadlo do zapomnění.
Mně osobně tato úprava rozhodně vtipná ani zajímavá nepřijde.
Je to presne tak, zalezi kdo na dane video odkazuje a taky kdo prvni zacal posilat odkaz na jaky server. Si dam na blog jako prvni metacafe a ostatni me budou kopirovat a proto vyhraje metacafe.
Neúspěch na YouTube může být zapříčiněn tím, že na něj přibývá denně nesrovnatelně více videí, takže každé nové se mezi nimi snadno ztratí. Notabene české.
Pak také záleží, jak se dařilo "virálnímu" marketingu, tj. pokud třeba zaměstnanec velké společnosti objevil legrační video a poslal odkaz všem spolupracovníkům, tak je pravděpodobné, že velká část z nich se podívala. Takže na úspěchu videa se může hodně podílet i to, zda ho objevil někdo, kdo jeho věhlas prudce šířil dál.
V uvedeném příkladu je velká spousta prvků náhody, kvůli kterým ta čísla moc nevypovídají. Navíc hodně záleží i na tom, jaké k tomu videu byly připsány tagy a podobně.