Vyuzivam sluzbu IE Sprint za 799,- kc bez Dph, 1024/128 Kbps s tydenim limitem 2+2 GB. Dne 3.2. jsem si telefonicky a pote i sluzbou Moje konto nechal sluzbu zmenit na IE Ideal za 599,- kc bez Dph, 2048/256 s mesicnim limitem 8 GB. Na otazku zda budu muset platit nejaky poplatek za to, ze prechazim na levnejsi sluzbu mi operator rekl, ze ne. Poplatek se pry plati pouze, kdyz se prechazi na pomalejsi internet. Zmena zatim neprobehla. Asi budu cekat hodne dlouho, protoze na me bude CT tratit.:-) Mozna by bylo lepsi sluzbu uplne zrusit a objednat ji jako novou.
Tak by mne zajimalo, jak je to s temi poplatky za prechod. Doma u rodicu mam ADSL od FORPSI (Plus 1024/256) a kdyz jsem zjistoval jak je to se zmenama rychlosti, tak jsem byl informovan ze mi rychlost zmeni na 3072/256. Pokud bych chtel zmenu na rychlost 2048/256, tak musim zaplatit poplatek 990 bez DPH. Presna citace z emailu:Přechod na nižší variantu bude možný jen za poplatek 990,- Kč (bez DPH), který si diktuje právě Telecom.
Dalsi vec je termin kdy ke zmene dojde a to: Vaše ADSL linka bude na konci března ...
Popravde mi staci i ta stavajici rychlost 1Mbit,takze migrace na 3Mbit je mi nanic. Kdyz uz,tak bych radeji za mensi mesicni poplatek bral ty 2Mbit ale to bych musel zaplatit 990 bez DPH za prechod na mensi rychlost :( Jak to tedy s temi polatky je?
Každý ISP má pro migraci své vlastní podmínky. Obecně ale platí, že Vás namigrují z 1024/256 kbit/s na 3072/256 kbit/s zdarma a budete platit stejný měsíční poplatek jako dnes. Pokud byste se rozhodl migrovat na jinou rychlost než Vám ISP nabídl, nastává problém. A nespíše budete nucen aktivační poplatek uhradit znovu. Co k tomu říct? :(
Dnes jsem se znovu informoval na hot line ct o poplatcich za migraci. Nejdrive mi jejich "odbornik" tvrdil, ze za zmenu z IE Sprint na IE Ideal budu muset platit. Kdyz jsem mu rekl, ze predchozi dva jeho kolegove mi tvrdili neco jineho, tak obratil a rekl, ze nic nebudu muset platit. A ze pokud se mi na zuctovani objevi poplatek, ze to vyreklamuji. Inu CT se v informovani zakazniku prekonava. Sam jsem zvedavy jak to dopadne.
Mám stejný problém, chci ze sprintu ZVÝŠIT rychlost na ideal, operátor mi 2.2.2006 sdělil, že podle jejich tabulky by to šlo bez poplatku a asi do 5 dnů. 9. a 11.2. jsem službu urgoval a 12.2. jsem dostal od telekomu zprávu, že jsou rádi, že jsem spokojený zákazník, nemusím nic dělat a do třech měsíců mi automaticky zvýší rychlost samozřejmě na 3M. Takže to udělám asi stejně jako s UPC. Jakmile mi bude končit smlouva, dám výpověď a zařadím se mezi nové hýčkané zákazníky (a je jedno kde!!!).
Obavam se ze heslo "nový hýčkaný zákazník" az tak presne neplati. Chodi to spise tak ze: Kdyz ptacka lapaji, pekne mu zpivaji. Takze nez Vas chytnou do site tak to bude same ťuťu ňuňu a jakmile Vas budou mit tak budete pro ne jen cislo v poctu zakazniku a nic vic.
Nebo to tak neni? U jakeho ISP?
Vyjádřil jsem se asi nepřesně. Samozřejmě "nový hýčkaný " platí do podpisu smlouvy (bohužel většinou). Pak jste již chycený=starý=stávající zákazník, kterému se podmínky mění, když jde o nějaké zdražení, zavedení různých omezení atd. A když se blíží konec závazku, sledovat "akce" a zase se na 5 minut opájet svým pyrhovým vítězstvím.
V tomto případě se musím zastat Českého Telecomu. Já mám úplně jinou zkušenost. Zažádal jsem o tutéž změnu přes formulář na internetu. Aniž bych se zvedl od stolu, tato změna proběhla do čtyř dnů. Mám dvakrát rychlejší připojení za méně pěněz. Nemyslím si že by Telecom na mě prodělal, právě naopak. Udržel si svého zákazníka který už málem přešel k levnější konkurenci.