Vlákno názorů k článku Kdy se dočkáme rychlejšího ADSL? od CT - Mam takovou usmevnou zkusenost se zmenou sluzby u...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 2. 2006 9:01

    CT (neregistrovaný)
    Mam takovou usmevnou zkusenost se zmenou sluzby u operatora CT.Dlouho jsem se tak nenasmal ,jako u odpovedi od CT.Je videt ,ze o sve zakazniky pecuji opravdu na urovni... Puvodni zadost: Telefonní číslo vaší stanice jehož jste účastníkem : ******* E-mail : *******@iol.cz Příjmení : ****** Jméno : ******* Kontaktní telefonní číslo, na kterém jste k zastižení (i mobil) : ******** Referenční číslo vašeho účtu : Typ vašeho dotazu : měl bych zájem o službu nebo informaci Číslo PZ :
    Pole vyplňujte pouze v případě, že jste k tomu byli předem vyzváni
    (při kontaktu s prodejcem, sdělením v e-mailové zprávě ap.)
    Zde napište text vaší zprávy : Dobry den, mam od Vas sluzbu Internet expres sprint(1024/256) se zavazkem za stavajici cenu 799,- Kč.Chtel bych ovsem samozreme sluzbu aktualni Internet expres sprint (3072/256) za stejnou cenu .V napovede mate uvedeno ,ze to bude udelano automaticky (nekdy od brezna),ale kdyz to chceme hned tak ,ze si to muzeme zmenit v zalozce moje konto.Ja jsem to tam zmenil ,ale samozrejme ,ze se nic nestalo a nenapise to ani zadny potvrzeni...Chtel bych se teda zeptat jestli to funguje ,nebo jestli s tim nemate neaky problemy.Pokud ano ,tak mi zmente stary IE Sprint(1024/256) na novy IE sprint(3072/256). Odpoved CT: Vážený pane *******, děkujeme za Váš dotaz. Kvalita Vaší telefonní stanice, bohužel neumožňuje využít službu o rychlosti 3072/256 kb/s. Linka je příliš vzdálená od ústředy a jsou zde vysoké paramtry rušivých elementů. Max. rychlost, která Vám můpže být poskytnuta je 512/128 kb/s, kterou již vlastníte. V případě jakýchkoli dotazů k užívání či provozu služeb, poskytovaných naší společností, nás prosím kontaktujte na bezplatné lince Telefonického centra služeb 800 123 456 . Po teto odpovedi jsem chvily premyslel jestli si ze me nekdo nevystrelil ,bohuzel to bylo mysleno opravdu vazne... Na toto jsem odpovedel nasledovne a zatim se mi nedostalo zadne odpovedi: Dobry den, o zmenu sluzby jsem jiz zazadal telefonicky a bylo mi potvrzeno ,ze sluzba bude zrizena.K Vasemu vyjadreni jen pro upresneni:nevyuzivam sluzbu 512/128 ,ale sluzbu 1024/256 zcela bez problemu,ztratovost packetu 0% ping do 50ms ,prumerna rychlost 104 kB/s ke me a 20kB/s ode me...Se sluzbou sem naprosto spokojen.Nekolikrat jsem vyuzil sluzbu internet expres klik a tudyz jsem vyuzival sluzby 2048/256 se stejnym efektem.Takze to ,ze ke mne nedosahne linka vetsi nez je 512 /128 neni pravda...Pred zrizenim sluzby bylo u mne provedeno individualni mereni s vysledkem propustnosti az 4Mbit,takez linka je kvalitni.Ja jsem Vas jenom zadal o navyseni rychlosti dle aktualnich tarifu tzn. ze stareho IE sprint(1024/256) na novy IE sprint 3076/256.Prosim o dukladne procteni a navrhnuti jineho reseni ,nez to ,ktere popisujete v odpovedi... S pozdravem Vas prozatim spokojeny zakaznik **********
  • 14. 2. 2006 8:45

    Pista (neregistrovaný)
    Bohuzel to u me vypada stejne. Jsme daleko od ustredny a momentalne mame 1024. Jiz nynni vsak pripojeni beha kolem 400... Jeste kdyz nam linku promeroval technik, rikal, ze 2048 nebude problem, Telecom vsak tvrdi neco jineho. Nyni mi v kontu nabizi zmenu na 512 (a mam pocit, ze zmenu jiz provedli) jelikoz do doby zavedeni novych rychlosti vse bezelo mezi 750-850. Budto si budu muset jeste pockat na rucni promereni technikem nebo budu mit zase jen 512. Ale porad lepsi nez Wifi s castymi vypadky. Ale nechavam tomu prozatim volny prubeh, v pripade, ze by ta rychlost bezela dale, budu zadat o snizeni sluzby za mensi cenu. Nac platit za za starou 1024 kdyz to bezi na 512, tak jako tak.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).