nejsmutnejsi na tom je, ze z nejvetsi interni obchodni site v republice je ted vinou tech pajacu, kteri berou mesicne priblizne ctvrtmilionove platy, torzo, ktere jen ztezi produkuje korunove obraty... co jsme to za spolecnost, kdyz umoznime takovym mouchalidem, aby na nas a nasi praci koukali s nadhledem a manipulovali nama dle libosti aniz by meli nejake konkretni pozitivni vysledky!!! lituji investora, ktery je za to plati, doufam, ze brzy zjisti svuj omyl a taky si dovolim poprosit vsechny, kdo bez duvodu z mouchylidi padaji na zadky, aby tak nedelali a hlavne, aby je nezamestnavali ve svych firmach...
Pochybuju, že to ještě investor platí. Na ty jejich platy vyděláváte vy. ;) Každopádně jediná vaše obrana je změnit zaměstnání, protože management není pracovníky volený.
a to je oč tu běží, obchodní model nevhodný pro prodej internetové reklamy, zrušení poboček, předání reobjednavek na úzkou skupinu zaměstnanců a tím jejich zahlcení z čehož logicky bude pramenit jejich demotivace, jelikož polovina zákazníků nebude jejich a proto klesne běžná obnovitelnost, nahrazovat na nových nebude čas, nové zákazníky mají přivést obchodníci na IČ bez podpory s možností prodeje pouze okleštěného katalogu, k tomu spuštění katalogu kdy se polovina firem nezobrazovala správně a současně nelogicky spuštění reklamní kampaně....atd. Když někdo dovolí spustit takový projekt a otočit obchod o 360° pak už je jeho chování k nepotřebným nebo možná neochotným zaměstnancům jen třešnička na hořkém dortu.
Nemyslím, že nebudou mít úspěch. Centrum ve vyhledávání jde stejně do kytek, tak jde o to sehnat spíš lidi, kteří moc nepřemýšlí a berou objednávku od zákazníka za každou cenu... Prostě typ pojišťováka. A to je myslím model, který zafunguje.
Ale morálně rozchod a přesměrování zaměstnanců je na hranici etického chování. Na druhou stranu, dobrý obchodník si práci vždy najde a ten má možnost si vše přebrat po svém...
tohle nemůžete srovnávat marketing s pojišťovnictvým. Kampaně fungují rok, pojištění celý život. Jestli to bude fungovat tak max ROK. V každém případě je to degradace zákazníka.
To jsou zlatá slova. Jen se těším na okamžík kdy ze společnosti odejdu (doufám s pořádným rámusem) a budu tuto tragikomedii jen sledovat a tu masařku rozplácně nějaká plácačka.