Ano, vyborna reklama. Ackoli mi neni 17 a uz vubec nejsem divka, na web 17.cz jsem se mrknul taky. Protoze jsem strasne zvedavej a mam rad cervenou barvu :)))
Musím říci, že design je ... pěkně hnusný. Seznam je hezčí a to co tam je se se seznam.cz nemůže srovnat - vyblutá růžová v kombinaci se šedou! - FUJ.
A NESNÁŠÍM, KDYŽ MÁ NĚJAKÝ PORTÁL SNAHU NÁVŠTĚVNÍKOVI TYKAT!!! - to bych nejraději střílel. Viz. "Jaké CD nejraději posloucháš?" - zavání to pražským nářečím -aneb "... viď?, vole."
Pan Lahvicka dobre vi s ohledem na sve produkty (a clenstvi Mense) co dela - neni to od nej stret zajmu? Kdyz se divam na podrobnosti jeho projektu s ohledem na firmu kde pracuje?
O to vtipnejsi a pikantnejsi je jedna vec, ze pan Lahvicka podporuje zakladani emailu na Seznamu, a ne na Atlasu. Jako kdyby tim vyjadroval stabilitu sluzby - respektive nestabilitu? Podobne jako doporucuje XCHAT misto Pokecu. Neni to stret zajmu - podnikani ve stejne oblasti - jako kdyby vedouci marketingu casopisu, ktera ma produkty pro cilovou skupinu mladych, sam nabizel casopis na tu samou cilovku?
Kazdopadne vam blahopreji k zajimavemu webu, za ktere mu musi byt 17 divky vdecne a hodi se vam zkusenosti ze sex.atlas.cz. Vy zrejme asi dekujete nezamernemu PR od pana Cirtka z Lupy - mate hodne vetsinu pristupu prave z LUPY, jak ukazuje statistika nv.cz :-)
...No a co když je chlapci sladkých 17? ;-) ....anebo kyselých 26? Kam ten se má obrátit? Není to diskriminace? :-) ...není.....obrátím se na sedmnáctky :D:D:D LOL
No jo, stejně jako tvůrce Seznamu mám rád červenou, byť trochu tmavší odstín :-) A uspořádání je takové, které návštěvníci už znají odjinud, aby se nemuseli nic od začátku učit...
No, když jsem tu stránku otevřel, hned jsem si řekl: "Jé, Seznam." Až pak jsem si uvědomil, že to je jiný server. Ale to uspořádání a ty barvy - prostě celý Seznam. :-)
1. Raketa a) není vertikální portál, ale spíše komunitní web b) uchytila se (zaleží to ovšem na tom, čemu říkáte úspěch).
2. Cílovka 17.cz jsou holky cca 14-19, zkuste vymyslet lepší doménu, kterou by ještě neměli zabranou spekulanti :-(
3. Co to je šance na úspěch? Vydělat spoustu peněz? Mít desítky tisíc unikátních návštěvníků denně? Takové cíle opravdu nemám, důvod existence 17.cz je jiný.
4. Pochopitelně mladí lidé nenavštěvují u nás hlavně magazíny, zrovna moc kvalitních jich totiž není. 17.cz navíc není magazín. O tom, kam kdo chodí, mám myslím celkem dobrý přehled.
5. Nevím, k čemu bych si "objednával" článek na serveru, který se minimálně překrývá s cílovkou 17.cz, v článku je navíc zmíněno webů podstatně více. Pokud byste náhodou chtěl namítat, že Lupu čtou zástupci agentur a inzerentů, tak bych jen upozornil, že ze všech v článku zmíněných a tedy zpropagovaných webů snad jedině na 17.cz není žádná reklama (což bude platit přinejmenším několik nejbližších měsíců, tj. mnohem déle, než trvá cesta článku do propadliště dějin).
Celkem by mne zajimalo, co byste vlastne na lupe chtel videt. Je to server o ceskem internetu, problem je v tom, ze na ceskem internetu se vsichni v podstate znaji. Takze muzete za objednavkovy clanek oznacit uplne kazdy v teto rubrice.
Jedinou vyjimku snad tvori clanky ryze technicke a informativni, jako jsou ty od Rity Puzmanove.
Takovychto pokusu tu i v zahranici jiz bylo nekolik. Zadny se vsak neuchytil (napr.http://www.raketa.cz). Otazka zni: proc by zrovna 17-ti leta divka mela vyuzivat specialni portal, kdyz ji bude za pouhy 1 rok 18?... Proc nebude pouzivat to co vsichni ostatni, tzn.masove portaly? Kdyby to melo sanci na uspech, uz bychom tu meli specialni portaly pro mnohem lukrativnejsi cilovku nez jsou mlade holky bez prijmu. Autor zcela opomnel fakt, ze mladi lide (podle dostupnych vyzkumu) nepouzivaji na internetu magaziny, ale interaktivni sluzby - hlavne chaty.
A neodpustim si poznamku na zaver: je to clanek na objednavku jako vino. Vztah Lahvicka-Cirtek je jasny z Atlasu (pracovali spolu), proc tomu vsak neni schopno zabranit vedeni redakce? Nefunguji v Lupe zakladni zurnalisticke zasady? Tema preci jen neni tak silne...
Babinet.cz byl při svém vzniku přesná kopie osvědčeného modelu Yahoo - Seznam - Centrum (a mnoho dalších), tj. není divu... pokud A je podobné B a B je podobné C, tak A je podobné C :-)
I když u nás vycházejí pokud vím 4 papírové časopisy zaměřené na dívky, o trh se dělí 3 vydavatelství:
Europress: BravoGirl, Dívka (Dívka je pro mírně starší)
Stratosféra: CosmoGirl (pravděpodobně "nejexkluzivnější" z těchto titulů a podle mého názoru i nejkvalitnější)
Axel-Springer: Magazín pro TopDívky
Zajímavé bude sledovat, jestli bude u nás někdy mutace ElleGirl (Hachette-Filipachi).
Dívka i Magazín pro TopDívky se kdysi názvem včetně fontu velmi nápadně podobaly třeba známé německé Maedchen, ale Dívka změnila font a Magazín pro TopDívky zas zkrkolomnil název :-)