UPC co se týče kontaktu se zákazníkem naprosto nezvládlo fúzi s Karnevalem. Call centrum by měli brutálním způsobem posílit. Až do doby před cca. půl rokem nebyl velký problém se na CC dovolat, čekání bylo kolem 10 minut max. Dneska je to nejméně hodina. O trošku vstřícnější jsou k těm, kteří si něco objednávají, ale nejspíš i to se asi změnilo.
Například kolega se snaží už dva měsíce si od nich objednat telefonní služby. Jeho problém je v tom, že jeho dům není v seznamu domů připojených k síti UPC, přestože fyzicky je v domě vyveden kabel, ale doposud nebyl nikdy zapojen. Operátoři v CC nejsou zjevně schopni tuto skutečnost pojmout, projedou seznam domu, které jsou připojeny, zjistí, že jeho není. on jim následně vysvětlí situaci a oni jej odkážou na jinou část CC. Po dalším min. půlhodinovém čekání se dovolá do zmiňované jiné části, kde jej ovšem odkážou zase zpět. Číslo na technika v jeho oblasti, který by přijel k jeho domu a mrknul se na to, jestli ten kabel je funkční, mu samozřejmě dát nechtějí. Nic neřešícími hovory s CC strávil za uvedenou dobu minimálně 10 hodin čistýho času. Docela ho obdivuju za tu výdrž. Na dotazy mailem UPC samozřejmě neodpovídá.
To jste měl štěstí. Mně se jednou povedlo zapomenout zaplatit fakturu včas - platil jsem ji omylem den po splatnosti. Ještě jsem jim posílal přes webový formulář omluvu (protože jiný kontakt nebyl). Na pouhé potvrzení, že jim zpráva došla, jsem čekal dva týdny (to už bylo samozřejmě dávno zaplaceno), odpověď nepřišla nikdy.
Jo, modlím se, abych na tu jejich infolinku volat nemusel. Za šest měsíců to zatím potřeba nebylo... :-)
Myslíte tohle, já to poslal před více než týdnem i obratem přišla automatická odpověd'. Bohužel za více jak týden se nikdo neozval!
Vážená paní, Vážený pane,
potvrzujeme přijetí Vašeho požadavku. Na Vaši zprávu odpovíme v nejkratším možném termínu.
Pokud budete reagovat na tuto automatickou odpověď, nepoužívejte prosím tlačítko odpovědět, ale využijte opět kontaktního formuláře na http://web.upc.cz/klpoz/cz/index.asp.