Vlákno názorů k článku Když je hotline nedobytná od RAVI - Na zacatku zari, jsem byl zaukolovan, abych pro...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 11. 2007 16:29

    RAVI (neregistrovaný)
    Na zacatku zari, jsem byl zaukolovan, abych pro jednoho z nasich klientu vyzkoumal moznosti vytvoreni kvalitniho internetoveho pripojeni, jiz dopredu se vedelo ze na nem bude zaviset alespon 400 uzivatelu a jelikoz jsem vice mene spokojeny uzivatel internetoveho pripojeni UPC z pocatku jsem doporucoval i zde toto reseni. Avsak helpdesk, potazmo obchodni oddeleni jelikoz to se mi jeste ozvalo s informacemi o tom, ze se budou pozadavkem na hrube vycisleni odhadu ceny zabyvat, po mesici a pul zadne informace i po urgovani nedodalo. Pohar me trpelivosti pretekl a doporucil jsem jinou firmu, ktera teda nema tak kvalitni sluzby, zato vsak s potencionalnim zakaznikem komunikuje ....
  • 4. 11. 2007 16:33

    anonymní
    Doporucit nekomu jako pripojeni pro cca 400 uzivatelu UPC (doufam tedy ze alespon nejakou zvlastni sluzbu) je nesmysl. Je tady hromada firem, ktere nabizeji kvalitni garantovane pripojeni (nebavime se o linkach pro klikani doma, ale o garantovanzch sluzbach) a v tomto smeru si prilis nedokazu predstavit rozdily v kvalite techto sluzeb (rychlost je garantovana a tudiz takova, kterou si koupim, dostupnost je garantovana, vypadky jsou opravdu vyjimecne...) kde je rozdil v kvalite techhle sluzeb? Jeden ma ping 7ms a druhy 15?
    pan RAVI je jiste osoba na spravnem miste ;-) Chytrak co o tom nic nevi
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).