telefon - kladno - to jejich VoIP. Odesel zdroj na modemu. Po mesici bezuspesneho volani na infolinku pres mobil - asi 500 kc provolano prisel nejaky jejich obchodnik ze nabizi tu jejich digitalni televizi na 4 mesice zdarma, pak to vypovime. Napsal tento problem do smlouvy a tim to haslo. Dalsi mesic taky nic zase neuspesne volani. Pote jsem sel osobne na UPC abych si to tam vyrikal, cekal jsem pul hodiny na recepci a tak jsem se sebral a sel do toho jejich patra. Tam se se mnou bavil clovek ktery o tom nemel ani paru no tak nakonec ze prijede technik za 6 dni. Za 6 dni nikdo nikde - vypovidam smlouvy jak na telefon, tak na digitlani televizi. Nebudu platit ani za jedno.
Tak to si dej pozor, jestli neplatis pres SIPO. UPC ma hezky zvyk strhavat pres SIPO poplatky jeste i pul roku po ukonceni smlouvy.
A zrusit to nejde, leda zrusit cele SIPO.