Ale právě že je mám. Vše je zaplaceno. A mimochodem, stále nic nedorazilo, přesto, že mi tvrdili, že to "kolega" odeslal.
A "majů" novou taktiku. Teď se volající nedostane ani do pořadníku, ale automat ohlásí, že všichni operátoři mají obsazeno ať to zkusím později a ozve se obsazovací tón. (Nevím jestli dojde k opravdovému odpojení). To by vcelku nevadilo, jenže než se "proklikám" k té správné volbě a poslechnu si všechna upozornění tak uběhne nějaká doba. Nejideálnější by bylo informovat kolik lidí je přede mnou a zda budu čekat nebo ne si zvolím sám ale takto?
Ale já na ně vyzrál. Zvolil jsem, že mám zájem o služby jako nový zákazník a než jsem stačil přiložit telefon k uchu, už jsem mluvil s člověkem.
Proto tip pro Vás. Pokud budete chtít něco od UPC, zvolte si v rozcestníku, že byste rádi uzavřeli novou smlouvu.
Z rodinných důvodů jsem začátkem prázdnin rušil kabelovku (ještě Karneval). Napřed pokus na infolinku, ale po 3. minutách jsem vzdal a využil webový formulář. Během několika dnů dorazilo potvrzení o přijetí a během 14 dnů konečné datum odpojení (zhruba polovina měsíce). Navíc jsem požádal o vymazání z databáze dle zákona o ochraně osobních údajů. Do teď vcelku pohoda. Žádný zázrak, ale šlo to.
Další měsíc přišlo inkaso, kde byla záloha na elektřinu (kterou jsem také rušil) a pravidelná platba za kabel. Tak jsem se jal telefonovat. První ČEZ - asi 3 minuty a vše bylo vyřízeno (nestihli změnit požadavek u pošty). Takto optimisticky naladěn jsem se jal volat na Karneval.
Po 10 minutách poslechu Lady karneval jsem se dostal k člověku, řekl jsem mu svůj požadavek (prakticky si i sám odpověděl, že nestihli změnit požadavek) a požádal jsem o zaslání složenky s částkou na poměrnou část měsíce (77 Kč). Odpověď mě šokovala: "My (Karneval) složenky neposíláme."
Tak jsem navrhnul: "Zaplatím celou částku a vy mi pak zašlete přeplatek."
Odpověď:"Možné to je, ale o přeplatek si musíte písemně zažádat."
Neb jsem tušil zradu, navrhnul jsem, že nic nezaplatím, načeš mi pošlou SIPO upomínku s upravenou částkou. To mi bylo odsouhlaseno a já, pln naděje a lehčí o 20 minut z paušálu, se jal očekávat inkasní složenky.
Uběhlo 14 dní a složenka nikde. Tak jsem se opět dal na poslech Božského Káji a vcelku rychle (po 5 minutách) se dočkal operátora. Tean mi řekl, že ani takto to nejde (asi rovnou posílají exekutora) a že jediná možnost je poslání na účet. Tak jsem jej požádal o jejich bankovní údaje a částku 77 Kč poslal převodem.
Uběhlo asi 10 dní a ve schránce se objevila upomínka SIPO na čásku 199 Kč od Karnevalu a než jsem stačil zareagovat tak druhý den obálka od UPC se složenkou resp. fakturou na 77 Kč s úplně jiným bankovním účtem.
Tak jsem opět zavolal na infolinku. Tentokrát mě neuvítal Božský Kája, ale UPC který mi stále opakoval ať nezavěšuji, že jsem v pořadí. Bohužel, žádosti jsem vyhověl a vysečkal 25 minut. Poté co jsem zažil všechny duševní stavy - od zloby, vzteku a frustrace - jsem se konečně dostal na člověka. Ten mi potvrdil, že je vše v pořádku, vše je zaplaceno, pro jistotu si ověřil mé údaje (ačkoliv jsem žádal o smazání) a já jeho zažádal o zaslání písemného potvrzení, že je opravdu vše zaplaceno (ta SIPO upomínka mě děsila). Řekl že to předá a já doufal že to skončilo.
Po měsíci marného čekání jsem se opět pokusil volat. 15 minut čekání a když jsem naznačil, že jsem čekal dost dlouho ani omluvy jsem se nedočkal. Ale především jsem se snažil dopátrat kde je moje potvrzení (i faktura na 0 Kč by mi stačila). Opět si ověřil mé kontaktní údaje a řekl, že do týdne přijde.
Týden uběhl jako voda a faktura nikde. V pondělí tam zavolám znovu. Tentokrát zkusím v úvodním rozcestníku být nový zákazník. Možná místo 15 minut budu čekat jenom 10. Ale nevím, pokud bych byl opravdu nový zákazník a čekal takovou dobu tak bych si hoooodně rozmyslel upsat se takové firmě.
Jo a na upozornění, že jsem žádal o vymazání osobních údajů mi bylo zodpovězeno, že ,cituji "My vidíme na dané adrese kdo tam byl naposledy". Jestli mě naserou, asi na ně někoho pošlu.