Zejména pokud máte STA. STalo se v září v jednom panelovém domě v Praze 8.
Jeden z obyvatel domu uslyšel ve společných prostorách poblíž své sklepní kóje podezřelý šramot. Když opatrně nahlédl přes roh, uviděl technika od UPC, jak páčí dvířka rozváděče společné televizní antény. Když se mu to rychle podařilo, neb na to byl vysoce profesionálně vybaven, vzal kanystr s vodou a vydatně zalil veškeré zařízení. To, že druhý den vzali dům útokem dealeři UPC byla jistě jen náhoda. Když se správa domu pokoušela incident vyřešit, bylo jí sděleno, že šlo o nešťastnou náhodu. Technik (který tam vůbec neměl co dělat!) prý během svačiny ,,nějak zavrávoral" a omylem rozlil tekuté občerstvení do rozváděče! Jak asi musí takový člověk vrávorat, aby při tom vypáčil zamčený rozváděč a dovnitř cíleně nalil několik litrů vody už UPC vysvětlit nedokázalo.
No nevím jak to děla UPC, ale praxe je taková, že některé firmy tlačí na své zaměstnance tak, že tito pak dělají věci nad kterými zůstává rozum stát. Tím tlakem je to, že pokud například pracujete v bance, musíte mesíčně přivést bance 2,3,4 nové klienty. Možná u UPC musí technici sehnat nové klienty pro připojení internetu.
Tohle není pohádka, ale realita a u UPC naprosto běžný postup. Když kdysi u nás v domě dělali rozvody, začli tím, že zcela svévolně zničili vybavení pro STA. Dnes, kdy mají v celém sedmipatrovém baráku jen poslední dva zákazníky, přišli s tím, že chtějí z každé NEPOUŽÍVANÉ a tudíž odpojené zásuvky platit 30 Kč měsíčně. Byli, samozřejmě, posláni kamsi! STA jsme si obnovili vlastními silami sami. Máme v ní DVB - T a neplacené satelity, několik lidí má digi-TV.
V oblasti Holešovic prodává UPC kabelový internet, ale k zákazníkům ho dopravuje přes 2,4 GHz wifiny! Naprosto suverénně tvrdí, že jde o plnohodnotné kabelové připojení!
Takže o solidnosti této firmy si jistě každý udělá obrázek sám.