Vlákno názorů k článku Když je hotline nedobytná od Rado1 - Vyjadrenie pana Malinu, ze dotycny zakaznik nevydrzal po...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 11. 2007 8:55

    Rado1 (neregistrovaný)
    Vyjadrenie pana Malinu, ze dotycny zakaznik nevydrzal po prepojeni na technicku podporu cakat, znamena, ze bud UPC absolutne nevie o svojich vlastnych technickych problemoch, alebo pouzil nahodnu odpoved z brozurky "1000+1 lzi zakaznikovi".
    Doteraz 90% pokusov o dovolanie skoncili tym, ze po X minutach cakania "ste v poradi" [kde X je vacsinou cez 30] a naslednom procese standarnych otazok s operatorov [ano, vypol som a zapol modem; ano, restartoval som pocitac,...] to po prepojeni na technicku podporu urobilo "cvak" a spojenie bolo prerusene. Ci to je technicky problem alebo okamzite zlozenie hovoru technikom, netusim.

    Vzhladom na to, ze ich hotline nie je na bezplatnom cisle [pokial clovek nevola z UPC telefonu, tak som pochopil, ze to je spoplatnena linka], vytvara to dojem, ze UPC ma nejaku velmi vyhodnu zmluvu s O2 [kam sa hrabu eroticke linky, ze?]...
  • 2. 11. 2007 11:01

    anonymní
    No ja jsem musel volat taky na tu placnenou. Kdyz sem operatorovi kladne odpovedel na vsechny zakladni otazky rekl mi ze me prepoji na technika. Pak to samozdrejme spadlo...cumel sem jak puk...ale operator mi zavolal zpatky, omluvil se a tentokrat uspesne prepojil (cili jsem uz dal mluvil zadarmo :-))

    Po te co jsem technikovi rekl co jak je a ujistil ho ze nejde o softwarowou chybu (mel jsem k dispozici 4 pocitace) se jal muj problem resit....

    Takze nakonec docela dobry konec...
  • 2. 11. 2007 15:09

    PaJaSoft (neregistrovaný)
    Opravnene naklady na reklamaci jdou k tizi prodavajiho. Nevim proc se toho lidi nedrzi, nepochybne by to vyrazne zpruznilo reklamacni rizeni. Ja bych po nich jeste pozadoval nahradu usle mzdy za zbytecne vybrany pul den dovolene apod. Vzhledem k tomu, ze prece vsechny hovory jsou nahravany, tak ten termin 1. navstevy i jeho storno lze jednoduse prokazat.
  • 2. 11. 2007 19:37

    Georg (neregistrovaný)
    Pribeh 1. rok 2005 Karneval
    Pri pokusu o zmenu kontaktni osoby smazaly vsecka ostatni data v db. Nasladne net i televizi odpojili jako neplatici. Pac nemeli ucet odkud si maji vybrat. Urgoval jsem, zaplatil rucne. A za dva mesice mi odpojili zas pac rucni platbu prijali ale zaznam v db o uctu opet neopravili.

    Pribeh 2. rok 2007
    Stehovani
    3x jsem se pokousel dovolat na klientske centrum. jednou jsem to vzdal po 20, jednou po 30minutach. Po dalsim pokusu jsem se dostal na operatorku. Ta mi zdelila ze v mem novem bydlisti je moznost pripojeni pouze Satelitu. Rekl jsem ji ze UPS draty v dome urcite ma, neb mame ve skklepe rozvodnou krabici a sousedi pripojeni jsou. To slecnu trosku zvikalo a rekla mi at zjistim jmena sousedu a ona pak zpetne vyhleda prislusna data. Zjistil jsem tedy na nove adrese jmena a vycekal si dalsi 1/2hodinu v poradi. Po vysvetleni probelu mi Nova slecna opet vesele oznamila ze v novem byte je moznost pripojeni pouze pres satelit. Rekl jsem ji tedy o zpusobu jak zjistit spravne udaje. Nacez mi slecna s radosti oznamila ze mi nemuze rikat kdo ma pripojeny net podle jmena a adresy ze by to bylo poruseni ochrany osobnich dat. ... To uz se priznam jsem vypenil. A rekl jsem neco jako ze sluzbu internetu rusim a kabelovou televizi si pripojim sam, s te neexistujici rozvodny ve sklepe.
    Pote se hovor "zahadne" prerusil. A po cca 15ti minutach mi slecna volala znovu a co ze jsem to tedy chtel. Uz jsem myslel ze spolknu mobilni telefon kdyz v tom slecna plyne navazala ze na jmenovane adrese je podle databaze dostupnost vsech sluzeb vcetne digitalni televize a jestli mam zajem o digtalni televizi?
    Pozadal jsem ji tedy jen o prepojeni sluzeb ... .
    Oznamila mi ze to bude trvat mesic. A svete div se... mesic to take trva.

    Jinak, technicky je sluzba spolehliva, jen od te doby co udelali prepojeni na DHCP servery misto pevnych IP je treba obcas cca 1x za 14 dni resetovat modem. :-/
  • 3. 11. 2007 15:05

    Vorel (vorel na seznamu.cz) (neregistrovaný)
    Jeeee kde žiješ? Ty myslíš že mají Hot-line na svém čísle??????????????? Šeredně se pleteš, převzali manýry Karnevalu. Nabízí telefon jako operátor jiným za prachy ale své vlastní telefony mají u kyslíku!!!! (Pro neznalé - dříve Telecom)
  • 4. 11. 2007 5:23

    Jaromir
    UPC, nemá bezplatnou linku, no tak to je tedy děs, to kompletně mění situaci :), asi opravdu inkasují za příchozí hovory :).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).