Měl jsem podobné problémy, tak jsem po měsíční nefunkčnosti a neschopnosti promptně zjednat nápravu službu vypověděl a zařídil se jinak. Tak by to měl IMHO udělat každý, kdo zjistí, že jeho obchodní partner je nespolehlivý. Jinak, ať si nestěžuje, protože tím, že službu odebírá i nadále akceptuje daný stav věcí. Karneval, potažmo UPC se nějak zařídí až v okamžiku, kdy zjistí, že jim ubývají zákazníci, rozhodně te kvůli nějakému stěžovateli, těch je vždy dost.
V českých poměrech je wifi jediná konkurence. A zdaleka ne tak špatná, jak se tu snažíte tvrdit. Jestli jste udělal špatnou zkušenost s bezdrátem před několika lety, tak dnes už je to úplně o něčem jiném, protože bezdrátové technologie se velmi rychle vyvíjejí a zkvalitńují.
Pokud narazíte na blbce, nebo zlatokopy, tak není technologie podstatná, viz vodoprd. Ale tvrdit že wifi je špatné všude, protože zrovna já mám na providera smůlu, je, mírně řečeno, poněd podivné.