Co je "eroticka reklama"? Tim se dostavame z IT do oboru filosofie...
Spodní prádlo atd. patří podle Vašeho článku do erotické reklamy... a co ovoce?
Viděl jsem například reklamu na banán, který si atraktivní žena nejdříve pomalu oloupala, poté jej začala jazykem olizovat po celé délce a na závěr si jej tři čtvrtiny strkala do úst a opakovaně sála... a poté v překladu řekla - "Miluji takový... banán!" Je to erotická reklama? Podle mě rozhodně více jak reklama na spodní prádlo, kde je jen vyfocená žena nebo muž a např. slogan "Komfortní pohodlí..."
Protože se v životě zabývám tvůrčí činností a i tvorbou reklam (ono je všechno více nebo méně nějaký druh reklamy), tak mi řekněte jakékoli téma a vymyslím na něj tak erotickou reklamu, že když to pustíte v Polsku, tak budu oficiálně vyhlášen za "arcikacíře" :-))))
A to klidně může být i v podmínkách zcénáře, že aktéři musí mít veškeré tělo zahalené, oblečení musí být jen strohé a formální... i za těchto podmínek se dá vytvořit vysoce erotická reklama třeba na kancelářské potřeby, hračky, nebo strojírenskou techniku - prostě na COKOLI!
Takže jestli reklama je "erotická" nebo nikoli záleží pouze na míře zfanatizovanosti posuzujícího... v roce 900 by byly erotický i dívčí sandály :-)))
Podle mě, by reklama neměla být pouze pornografická, ale erotika nevadí, protože erotiku buď děti ještě nechápou a nebo už ano, ale v tom případě jim neškodí :-))))
To už vychází jen z toho, že mi těžko můžou uškodit nebo mě nějak psychicky narušit mé vlastní myšlenky :-))))
Jak kde. Myslim, ze treba v Indii kolem roku 900 prilis pruderni nebyly ... oproti tomu existuji mista, kde jsou patrne sandaly povazovany za eroticke i dnes.