Možné jsou všechny varianty. Ale podle dat, co mám, má za prvé Slevo skutečně vyšší konverzi, za druhé ta hranice je spíše 200, než 100 (upravil jsem, aby to bylo zřejmější) a za třetí zrovna ve vašem případě se mi zdá, že je k vám Alexa rank mírně nespravedlivý, ale to nemám o co více opřít, než o výsledek, který mohly ovlivnit i jiné faktory.
Chtěl jsem se vás zeptat, z čeho vychází informace, že "spojovacím znakem první pětky je, že za jeden den jsou schopny vygenerovat cca 100 až 200 objednávek na slevové servery, z nichž pak dostávají své provize"? Protože buď má www.slevo.cz se 130 objednávkami za den zhruba 2x lepší konverzi nebo nemáte vůbec ponětí o tom, kolik vlastně objednávek vygenerují...
Určení návštěvnosti na základě Alexy je nepřesné, nicméně Alexa pěkně určuje trend. Například www.slevydnes.cz si během týdne polepšili ze 792. na 695. pozici.