"Jenom těžko se dá uvěřit tomu, že v dnešní době člověk, který podle všech dostupných informací stál za komerčním úspěchem Uberu, včetně valuace kolem 17 miliard USD, rozvoje partnerství se Spotify a mezinárodní expanze, dokáže uvažovat tímto způsobem."
Vážně? Řekl bych, že tomu lze uvěřit naopak velmi snadno, uvažování "byznys je byznys a co mu pomůže je dobré" je přece krédo dneška.
Těžko se dá uvěřit leda tomu, že to řekl před novináři, protože to je pro byznys potenciálně škodlivé (v ideálním světě by to byl skutečně průšvih, ale v tom reálném špatná reklama taky reklama, že).
No jistěže problém ne snad Uberu, ale hlavně zbytku světa s Uberem není v tom jak krizově komunikují, ale co jsou to za lidi a jak jednají. No už to jméno firmy napoví...
Pro pop-shrnutí třeba
http://techcrunch.com/2014/11/23/uninstalling-uber-for-all-the-wrong-reasons/
Je také zajímavé sledovat jak se chovají zákazníci, jak se z občanů hravě stávají ovce (co si o sobě pochopitelně myslí že oni nejsou ty ovce, že oni jsou ti sebevědomí zákazničtí vlci, případně ti velcí psi...) když se jim to správně podá.
Výživná ukázka jak si lidé z centrály Uberu představují ne komunikaci, ale business a co pro ně přes velkohubý kecy představují zákazníci a řidiči co s nimi jezdí třeba
https://web.archive.org/web/20140828024924/http://blog.uber.com/ridesofglory
K předevední autonomního auta od Google a krásné budoucnosti jejich řidičů co sdílejí svá vozidla:
"The reason Uber could be expensive is because you're not just paying for the car — you're paying for the other dude in the car," Kalanick said. "When there's no other dude in the car, the cost of taking an Uber anywhere becomes cheaper than owning a vehicle."