Nepochopil jste to, protože se nás na to redaktor neptal.
Máte-li eshop a máte-li základní analytiku, která vám vyhovuje a necítíte potřebu cokoliv dalšího dělat, pak vám určitě nemáme s čím pomáhat.
Pokud máte vás ale trápí otázky, na které vám vaše analytika v eshopu neumí dát odpovědi, pak vám můžeme pomoct.
Je-li eshop malý a nemáte potřebu čehokoliv šitého na míru, zkuste https://www.monkeydata.cz/
Je spousta řešení, které se hodí malým firmám. Třeba Power BI v Excelu je super (http://www.microsoft.com/en-us/powerbi/default.aspx).
Naše propozice je prostě tam, kde je hodně dat (zdaleka nejde o BigData), jsou z mnoha zdrojů a mají mnoho "zákazníků" (těch co kladou otázky).
Odpovi na otazky, na ktere nepotrebujete znat odpoved. Ostatne jako vsichni podobni analyzatori.
Par jsem jich mel tu cest osobne. Skoda ze si aktualne nevzpomenu na firmu, klidne bych uved. Nabizeli jakysi uzasny SW (jiste v cloudu), za 20M. S tim, ze usetrime/vydelame vic/... Chodili doslova otravovat vice nez 1/2 roku. Nebyli schopni konkretizovat ani jedine cislo. Bylo jim i nabidnuto, ze to mohou klidne implementovat, a ze dostanou 50% z rozdilu proti stavajicimu stavu. Pak uz radsi neprisli.
Ja se klidne mene sklerotickeho kolegy poptam, ale obavam se, ze takovemu hlupakovi mi nestoji za to odpovidat. Vzpominam si totiz velmi dobre, jen ten nazev firmy mi jaksi vypadl. Nejlepe si vzpominam na to, jak prisel majitel spolecnosti s tim, ze snim chteji mluvit, pricemz jiz predtim byli jak se rika vyhozeni dvermi.
Tak ja teda nevim... Z toho celyho clanku jsem nepochopil jaka data bych musel mit aby mi to vubec k necemu bylo, a co vladtne dostanu ci za kolik.
Treba mam eshop, mam nejake objednavky, nejakou zakladni analytiku kolik zakazniku co a kdy nakupuje apod. Ma uz dnes snad kazdy opensource.
Takze co s tema datama udelam a co dostanu? Exportnu databazi a poslu panum dump nebo jak?
Za kolik, to je tam docela jasně naznačeno. Pokud nemáte obrat v desítkách milionů, stejně nemáte big data a tedy z vašich minidat nic vykoukat ani nejde.
Jejich typický klient je třeba Slevomat - velký obrat, velká marže, segmentované nabídky, snadno manipulovatelní zákazníci, vysoce impulsivní rozhodování.
To se to pak čaruje s big data!