LZ: autor samozřejmě ví, co je komerční televize. Vždycky u nich ale jde o ten věčný souboj toho, že divák by rád film/seriál mírně obalený reklamou a komerční televize reklamu mírně obalenou pořadem. Verstandlich?
A autor se nebude na nikoho obracet, neboť pokud vyjde podobný blábol z velitelství Novy, zareaguje stejně...
Chlapi mate kazdy kousek pravdy a svym zpusobem jsou to spojene nadoby. Televize nabizeji to co divaky naucily i tvrzeni, ze Zelezneho Nova skutecne neni tim co je Nova dnes, avsak Zelezneho divaci stale Novu sleduji. A jak sel cas tak s ni take zestarli. Tehdejsi akvizicni nabidka byla odlisna (M.A.S.H napr. a par sitcomu) a troufam si rict, ze k jejimu vnimani nepotrebovala prilis. Dnesni doba, dle meho nazoru, ale chrli rekneme spoustu akvizic k jejimuz pochopeni je asi potreba vetsi orientace v celem tomhle pop kulturnim svete. Bez toho abych mel potrebuju se kohokoliv dotknout, tohle je uz na bezneho (jakkoliv tuhle klasifikaci nemam rad) divaka prilis. Problem asi nebude u kriminalek, nebot to je velmi nenarocny a doslovny zanr, a proto jich take na televizich vidime nejvice.
Může mi autor článku říct, který americký seriál by v hlavním čase vygeneroval víc diváků ne to Kuře a nebo Ordinace? Ty televize vysílají to co po nich jejich diváci chtějí a akvizice jsou jen okrajovou záležitostí pro pár tisíc diváků proto se uklízejí na tematické kanály nebo do pozdějších hodin, protože jestli autor neví komerční televize musí generovat zisk, no a pokud provozovatel zjistí, že se mu nasazení akvizic v určitý čas nevyplatí nebo nevyplatí vůbec, tak je prostě nasazovat nebude a může autor třepat nožičkama jak chce. V případě Primy pláče na špatném hrobě a obrátit se na jinou televizi, která v ten moment co komerční vysílá de facto totožný obsah.