V Cechach jsou desitky stejnych firem jako je Geewa. Geewa je tu dele jen proto, ze kdyz byla v minusu, tak to majitele nezabalili, ale nalivali do toho dal penize.
Jejich konkurenti misto toho firmu zlikvidovali a zalozili si novou.
Nevim, co je lepsi. Postup Geewy mi z hlediska vedeni pripada riskantnejsi. To, ze jim to vyslo, bylo dost o stesti. Kazdopadne to rozhodne neni nejaky uzasny priklad businessu hodneho nasledovani.
Vidíte a to je právě český špatný způsob uvažování, který stojí za dnešní českou stagnací, vychází z mylného předpokladu, že předem víte, co je třeba udělat. Ale to nikdo neví, to se teprve realizací zkouší a teprve následně se zjišťuje zda to bylo úspěšné. Omezeně předpoklad toho, že víte co je třeba udělat předem po nějakou dobu platí, když se pohybujete v zavedeném prostředí, pokud to platí delší dobu, je to příznakem stagnace. Každý úspěch na trhu je výhra, protože o to samé se snaží současně mnoho vašich konkurentů. Když je známo předem co je třeba udělat, tak je vždy s vaší firmou něco špatně, znamená to, že usnula na vavřínech a nezkouší nic nového a je potenciálně ohrožena rychlým krachem, když se změní okolní podmínky.