Mimochodem, já si vůbec nemyslím, že by bylo špatné, kdyby se dva konkurenti dohodli na oboustranně výhodné spolupráci ... minimálně proto je to dobré, že by to zavařilo další konkurenci ;-)
Pouvažujte nad tím. Třeba doplňkový obchod nebo slovník odborných výrazů, seznam turistických tras, databáze turistických center v zahraničí... Všechny náročné práce je lepší rozložit mezi více lidí, a potom sdílet zdroje tak, aby nikdo nebyl ošizen. A konkurence přichází o výhodu.
Podivejte se poradne na projketu treknet.cz a dobrodruh.cz - jsou to konkurenti? Konkurentem je sluzba oslovujici stejneho ciloveho zakaznika a nebo ten, kdo ma stejne produkty?
upřímně řečeno, by mě v podstatě těšilo, kdyby při spolupráci www.dobrodruh.cz a www.treknet.cz jsme dosáhli takového podílu a významu na trhu, že by musel zakročit antimonopolní úřad...
máte nějaké špatné zkušenosti se spoluprácí dvou "konkurentů"?