upřímně řečeno, by mě v podstatě těšilo, kdyby při spolupráci www.dobrodruh.cz a www.treknet.cz jsme dosáhli takového podílu a významu na trhu, že by musel zakročit antimonopolní úřad...
máte nějaké špatné zkušenosti se spoluprácí dvou "konkurentů"?
Podivejte se poradne na projketu treknet.cz a dobrodruh.cz - jsou to konkurenti? Konkurentem je sluzba oslovujici stejneho ciloveho zakaznika a nebo ten, kdo ma stejne produkty?
Mimochodem, já si vůbec nemyslím, že by bylo špatné, kdyby se dva konkurenti dohodli na oboustranně výhodné spolupráci ... minimálně proto je to dobré, že by to zavařilo další konkurenci ;-)
Pouvažujte nad tím. Třeba doplňkový obchod nebo slovník odborných výrazů, seznam turistických tras, databáze turistických center v zahraničí... Všechny náročné práce je lepší rozložit mezi více lidí, a potom sdílet zdroje tak, aby nikdo nebyl ošizen. A konkurence přichází o výhodu.