Den pred vyhlasenim novych cen jsem volal na CT ohledne jejich balicku pro euroISDN. 1 moje otazka byla: "Kdyz se zavazu na 18 mesicu k odberu teto sluzby, jestli mi Telecom garantuje stejnou cenu po dobu tech 18 mesicu". Pani "telefonicky prodejce" me ujistila, ze cena rozhodne nebude vyssi, muze se jenom snizovat.
Druhy den to vypuklo, pani mi pak slusne zavolala a omluvila se. Nastesti jsme tu prihlasku na balik "komplet 4 lines" nestihli poslat...
Po předchozích zkušenostech si vždy zapíšu jméno operátora, se kterým mluvím a datum a čas. Ze zákona musí ČT všechny hovory na infolinku nahrávat a archivovat, takže jim jenom jde říct - váš operátor tenaten mi tehdyatehdy řekl úplnou hovadinu. Má to mnohem větší váhu než jim v podobných případech říkat, že jsem volal asi tehdy a jméno operátora si nepamatuju.