Nechápu, proč se měsíc internetu zaměřuje na nákup potravin.
Za prvé, jedná se o službu pro pár měst a !jenom! měst bez okolí. Lokality, kde každý potencionální klient nákupu přes internet má market nebo potraviny za zády.
Za druhé, podmínky, které si internet markety stanovují, jsou nepřijatelné.
Za třetí, zboží je drahé a nemám záruku kvalitního výrobku.
Za čtvrté, zboží via PPL? Legrace? Co na to hygiena? PPL nemá jeden jediný vůz pro přepravu potravin.
No nevím, objednat pizzu via net, to ještě snesu. U tohoto prodeje platí také zákonem daná 14 - denní doba pro vrácení zboží bez udání důvodu?
Priste se muze zamerit treba na nakup erotickych pomucek :-)
Pokud mate tolik casu, aby jste ho travil v hypermarketu, nakupy pres internet nemaji pro Vas smysl. Ale jsou lide, pro ktere je to ztrata (financni, moralni nebo oboji).
Proc jsou neprijatelne (uvedte prosim duvody)? Mozna se to diky Vam zlepsi ;-)
Zbozi je drahe, protoze se plati za ty sluzby okolo, ale jestli je Vas cas tak levny...muzete ho vyuzit tahanim se s taskama. Na VESKERE zbozi se vztahuje zaruka ze zakona...ale to urcite vite. Co se tyce kvality, tu ovlivnuji vyrobci (tim, co vyrabeji - nabidka) a zakaznici (tim, co poptavaji).
PPL nemuze prepravovat konzervy ci lahve (zbozi, ktere nevyzaduje chlazeni samozrejme) patricne zabalene? Vazene maso ci zeleninu Vam ale nedoveze, to je pravda. Neco Vam prozradim - PPL bezne prepravuje napr. sterilni zdravotnicky material, tak proc ne potraviny.
Pro potraviny rychle podlehajici skaze jsou zarucni lhuty jine nez napr. u spotrebni elektroniky.
(autor prispevku ma co docineni s inet. shopy a tak mozna neni objektivni)