Facebook je internet v internetu, možná má větší potenciál než klasické bannerové reklamy a myslet si, že si firmy tento moderní a levný způsob propagace nechají ujít jen kvůli nějakým morálním překážkám je neskutečně naivní
navíc nikdo nikoho nenutí aby si nějakou službu nebo produkt dával "do přátel" nebo vstupoval do nějaké skupiny, také může kdykoliv vystoupit a že každý nebo třeba každý stý fanoušek něco dostane? copak to takto nefunguje i v "analogovém" světě?
navíc takový človíček nemusí denně sledovat XX webů a pídit se po novinkách, na FB nebo twitteru má všechno na jednom místě a pěkně zčerstva ne jako když přijdu na stránky a v sekci aktuality a novinky najdu v roce 2005 jsme spustili nové stránky...
stejně tak bych mohl argumentovat tím, že přidáním si nějaké "charitativní" stránky do přátel získávám falešný pocit užitečnosti a své morální kvality, proč někomu pomáhat, stačí si dát do přátel amnesty international a pár dalším podobných stránek a "přijdu do nebe" xD