No ono jde spíš o to, které jsou ty úspěšné pracovní profese, při kterých člověk sedí den u počítače a obvolává své známě,kteří taky sedí celý den u počítače a mají spuštěné různé typy messengerů..
Přesně tak. Pomocník, sekretářka na obtěžující a ne přímo produktivní činnost.
A pokud si takovýto člověk hodlá, čas od času něco vyřídit i sám, jistě si zakoupí nějaké řešení, nadstavbu, která sjednotí komunikující aplikace do "jediného rozhraní".
Podle mne by měl takovýto člověk zakoupit onu aplikaci i své sekretářce, či pomocníkovi a pomoci jim trochu ulehčit život.
Ale ano, dovedu si představit operátora na zákaznické lince, jak má vedle kromě telefonní linky ještě na počítači puštěné všechny možné messengery, aby jim mohli volat zákazníci.
Skutečně úspěšného člověka už "odstíní" sekretářka, která vyřizuje většinu hovorů - a proč ne i messengery.Ostatně, právě úspěšný či aktivní člověk nebude sedět celé dny u počítače,a těch pár šušnů za hovory z mobilu už ho nezabije...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).