Zbytečně mě chytáte za slovo. Nejsem pane mdlého rozumu. Snažil jsem se tím říci, že je to celé zase jen bublina. Moji klienti si to nedali rozmluvit (ano, moje chyba), ale dnes už to vědí taky.
Ehm .. a smím se zeptat, proč vedete na FB účty svých klientů? Je s tím nějaká práce, předpokládám, že to neděláte jako charitu ... takže oni v tom nějaký smysl vidí, jinak by Vám pěníze neplatili. Z toho by se dalo i odvodit, jeslti je Vaše chování singularita nebo naopak masovka.
Předně: píšu pod přezdívkou, protože nechci poškodit své klienty.
Mám na FB 5 účtů jen sám + cca 20 svých klientů. Už tohle asi nebudou zanedbatelná procenta. Pokud to hodně lidí dělá podobně, a tím jsem ji jistý, tak ty 2 mil. blábol.
Z hlediska marketingu je FB zcela k ničemu. Kromě několika málo, a to doslova, úspěchů především velkých firem, ty ostatní jen vyhodili peníze z okna. Za čas může FB ztratit popularitu. S ohledem na bezpečnost to může nastan ze dne na den. Stačí, aby jim (těm lidem) novináři začali říkat, co všechno se může strašného stát a a je vymalováno. Nakonec, kdo ten FB stvořil? Zuckerberg? Omyl, novináři.