 
Dobrý den,
to je hezké, že Seznam nezanedbává uživatelské testování, ale zajímalo by mě upřímně, jak vznikal samotný návrh nových stránek.
Testování je totiž obvykle doplňujícím elementem toho, že dělám věci správným směrem z hlediska funkčnosti návrhu, orientace atp., ale domnívám se, že prvotní koncept a strategie je vůbec to nejdůležitější na celém redesignu (obhájení potřebnosti a PROČ to vlastně dělám a CO je mým cílem - pokud chci pouze "provzdušnit" a zjednodušit stránky, tak je asi něco špatně a z mého úhlu pohledu se jedná o velmi nedostatečnou vizi).
Udělat responzivní web a pak ho otestovat je jedna věc. Vytvořit smysluplnou strategii, návrh na koncept, který odpovídá parametrům a využití cílové skupiny je věc druhá.
Osobně by mě velice zajímalo z hlediska analytik na co a jak lidé nejvíce chodí, kde nejvíce navštěvují reklamy a odkazy, co je stabilně dlouhodobě využíváno atp. Prostě dlouhodobý průzkum, ze kterého lze potom vyvodit nějaký zajímavý základ pro další koncept, který není jen o tom to celé "krouhnout".
Tohle na mě osobně trochu působí jako práce samurajským mečem - osekat, zjednodušit a vystavit. Tím nechci nijak shazovat práci celého toho týmu, jen říkám své domněnky na základě dojmu z výsledné práce (a které samozřejmě nemusí být vůbec pravdivé). Jsem si vědoma, že redesign takového portálu není jednoduchý, přesto mi zde chybí právě "to" co by mě ve výsledku přesvědčilo o tom, že jde o propracovaný koncept.
A*
Souhlasím, www tedy nic moc. Tohle trochu zvorali. Vzal bych příklad od http://www.nasezeny.cz - docela zajímavý portál pro ženy.
Nosná představa seznamu o designu je poněkud vyhraněná a moc tomu nepomáhá snaha o co největší podobnost všech jejich webů, kterou si ještě zužují už tak malý prostor. Netřeba generalizovat a házet všechny návrháře do jednoho pytle. Ovšem zrovna mimibazar bych jako nějaký příklad nedával, ten dává přirovnání "cirkus na kolečkách" nový rozměr...
Banda grafiků a UXáků a info architektů (spolu s "našlapanými manažery") se rozhodla předělat portál pro ženský, ale samotný ženský z procesu tvorby asi tak trochu vynechali :)
O UX, použitelnosti a info struktuře budou tihle frajeři hodiny přednášet a když přijde na reálnou práci, vypadne z nich exkrement, kterej stojí bambilion korun.
Ženská je stvoření, která se vyzná v takovým maglajzu, jako je třeba http://www.mimibazar.cz/ - klobouk dolů, proč jim cpát nějakej jednoduchoučkej design. Vzkaz pro výše zmiňované..přestaňte si z webů dělat svoje onanistické koutky a začněte je vyrábět pro lidi, kteří je pak čtou a proklikávaj..