Komerční banka vrátí peníze odcizené přes Internet

29. 3. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Petr Doležal si vedl přes internetové bankovnictví u Komerční banky dva účty, ze kterých v září 2003 zmizelo dohromady 280.000 korun. KB teď musí onu ztrátu klientovi nahradit, alespoň k tomu ji vyzval bankovní ombudsman Otakar Schlossberger. Nicméně těžko ze zprávy ČTK vypozorovat něco hlubšího: „Komerční banka se hájí tím, že Doležal porušil smlouvu, když si nechal internetovým pirátem ukrást hesla. Doležal přitom tvrdí, že měl nainstalovaný antivirový program.“ Postavené na hlavu.

Petr Doležal si vedl přes internetové bankovnictví u Komerční banky dva účty, ze kterých v září 2003 zmizelo dohromady 280.000 korun. KB teď musí onu ztrátu klientovi nahradit, alespoň k tomu ji vyzval bankovní ombudsman Otakar Schlossberger. Nicméně těžko ze zprávy ČTK vypozorovat něco hlubšího: „Komerční banka se hájí tím, že Doležal porušil smlouvu, když si nechal internetovým pirátem ukrást hesla. Doležal přitom tvrdí, že měl nainstalovaný antivirový program.“ Postavené na hlavu.