To je presne napsane. Navic jako clovek, co se pohybuje v reklame se zajmem pozoruju, ze PPC reklamy jsou uz zrejme nejak ovlivnovany udanym vekem. Alespon mne (zena, 50+) se zobrazuji vyrazne jine reklamy, nez o stul vedle sedicimu kolegovi (muz, 25).
Ja tam mam same hubnuti, povleceni na postel, vybaveni do kuchyne, vitaminove a jine potravni doplnky pro seniory a pobyty v laznich. Jemu tam nabihaji tuningove doplnky na autak, zimni pneumatiky, outdoorove a horolezecke obchody a cosi ala Viagra (nepamatuju, jak se to jmenuje).
A i v tech pripadech, kdy je stejny zadavatel - jako internetove obchody - mne nabizeji nadobi a jemu lyze.
A muj pes (15 roku, zena) ma v reklamach zasadne uzasna tricka, gelove nehty a sexy saticky na diskoteku.
Navic mne reklamy zasadne vykaji a memu psovi tykaji, jak mame v oblibe.
V zadani veku a pohlavi je velka propagacni sila - jina PPC reklama tohle nema. Bez ohledu na fakt, ze spousta lidi zada jina data. Zamerit PPC reklamu cilene podle pohlavi a veku - kdo jiny to umi takhle presne?
Taky na reklamy neklikam - tedy nikoliv pro sebe, klikam a zkoumam dost usilovne na prani zakazniku. Ale na FB uz jsem parkrat klikla vyslovene ze zajmu a dokonce uz i koupila - vec co jsem planovala vyhledove koupit, bylo to ve sleve a par tisic uz odteklo.
A ze to neumi ruzne slozitosti, rozdelovat podle zajmu a jazyku? 90 procent uzivatelu to nepoptava, maji zivot dost jednoduchy a tak jim jednoduchost vyhovuje.