No vyborne, pokud je u vas normalni, ze zakazniky, ktere uz mate berete u ust a vabite jen nove, tak vam rozumim.
Pokud si ovsem myslite, ze potrebujete vsechny sve zakazniky a ne jen ziskavat nove, kteri vam pri nejblizsi prilezitosti vezmou roha, tak vam vubec nerozumim.
Pak se neni co divit stavu a cenam na nasem trhu. Co se telekomunikaci a datovych sluzeb jsme na tom podstatne hure nez okolni staty a to prave proto, ze se k zakaznikum pristupuje vasim pohledem.
Podle toho, že TO2 vyhověla, tak to asi byla přípojka, bez které TO2 nemůže žít :-) - ADSL je totiž to poslední, co TO2 v pevném segmentu pro domácnosti ještě nese profit.
Taky nejde jen "o tři stovky". ale minimálně o cca 800 Kč (hlasové služby + základní ADSL) měsíčně. A když těchto 9600 Kč ročně z příjmů vypadne, tak v nákladech se to skoro neprojeví (DSLAM se nechá na místě kvůli ostatním zákazníkům, ústředna a dráty pochopitelně také).
Místo toho, aby si TO2 stávající zákazníky hýčkala, tak je spíš "nasírá" (akce typu "ADSL vám zrychlíme možná nejdříve za půl roku, zatím plaťte víc za horší služby než noví zákazníci" IMHO mnoho klientů nepotěší). Je mě zajímá, kdy vedení dojde, že to není zrovna optimální strategie...
+1
Fakt miluju, kdyz mi do cesty prijde trouba, co se me snazi na neco utahnout a presvedcit, ze jeho pripojka za tri kila je neco, bez ceho nemuzeme zit.
DD,
magicka formule jak uspet na infolince zni "... jinak zrusim pripojeni a prejdu ke konkurencni spolecnost".
Je vhodne ji pouzit az po rozumne dlouhem presvedcovani a odkazani na vyjadreni vedeni O2 jak pro tistena, tak internetova media. Je to vlastni zkusenost, pozadal jsem timto zpusobem z zrychleni v patek a behem vikendu uz byla linka zrychlena.
Stalo to dost casu, operator se cca 3x radil s nadrizenym, ale nakonec nebyl problem.