Podivny clanek - proc bych si delal analyzu predchozich uctu? To snad jenom v pripade, ze by bylo pro vyuziti tohoto typu uctovani nutno trvale prejit v ramci tarifu.
Takhle je snad jasny, ze kdyz tusim, ze si s nekym chci dyl popovidat, tak to vytocim s 7330. Naopak kdyz chci nekomu oznamit, ze cekam na rohu tam a tam, kod nepouziju. Vyplati se to proste vsem, co si chtej dlouze pokecat - a vyhodny je to uz od 4. minuty, takze jaka filozofie... Nekdy se mi stane, ze volam bez kodu 8-10 minut, nekdy zase s kodem 5min - ale to prece neznamena, ze si provedu analyzu a pak budu volam bud jednim, nebo druhym zpusobem!!!
Opravdu velmi podivný článek.
Nabídka T-Mobile je (narozdíl od podobných srovnatelných) jednoduchá, jasně definovaná a jednoznačně nabízí zákazníkům T-Mobile, kteří si chtějí "pokecat", výhodnou příležitost. Všem bez rozdílu podmínek (ovšem každému za minutové ceny, na které má nárok podle tarifu či karty).
Spekulace o odesílání SMS textovek mi už připadne zcela "padlá na hlavu" - koho by napadlo 65 minut hovoru za cenu tří využívat na SMS-ky???
Autor zřejmě nemá (z nějakého důvodu) T-Mobile rád, tak si potřeboval "ulevit". Kéž by všechny reklamy byly tak jasné, jednoduché a nepřekroutitelné a přitom služba užitečná pro všechny zákazníky T-Mobile, jako 65 minut volání za cenu tří do vlastní sítě. Znáte něco lepšího?
Na mobilních operátorech je řada věcí, které by bylo možno tepat a tepat (oprávněně) - viz např. vysoké propojovací poplatky mezi sítěmi, neprůhledné ceníky a souvislosti apod. Ale tohle?
Všiml si třeba autor článku, že některé "dotované" telefony u T-Mobile vyjdou dráž, než když si zakoupíte mobil a tarif samostatně? Jednoduché - rozdíl v poplatcích za "aktivaci". 99,- Kč x 2999,- Kč , který vůbec nemusíte (při troše nepozornosti) zaregistrovat.
Kritizovat operátora za to, co je u něj jednoduché, výhodné a bez záludností (a to, co je problematické, nechat plavat), považuji za hloupost autora.
Mno, já to zase tak jednoduše nevidím. Pokud někdo volá třeba dlouze, ale vejde se do limitu volných minut, proč by platil navíc? A pokud průměrně volá kratší dobu než tři minuty, proč by ztrácel čas přepisováním čísel v telefonním seznamu.
A pokud průměrně opravdu voláte méně než tři minuty, tak delší volání nemusí být jen, když si chcete pokecat, ale prostě se vyskytne problém, který musíte řešit, a to už je pozdě prefix měniti.
Krom toho, kdo má pořád přemýšlet o tom, kolik minut chcete volat a jestli vytočit číslo s nebo bez předvolby. V TMO jsou prostě vychcaní. Kdyby řekli, že každý, kdo zavolá, zaplatí maximálně tři minuty, a pak už nic, tak bych rozumněl tomu, že mi chtějí dát ušetřit a chtějí mi zjednodušit život.
Telefonování je komodita, o komoditách nepřemýšlíte.
T-Mobile za vás těžko rozhodne, kdy a jak dlouho budete volat. Vy máte možnost volby a neobviňujte kvůli vlastní neschopnosti se rozhodnout operátora z "vychcanosti".
Přece není až takový problém předvídat, jestli telefonát (do stejné sítě) bude na minutu, dvě, nebo podstatně déle než tři. Nakonec - přerušit hovor a volat znovu s předčíslím můžete kdykoli, ne?
Pokud vynecháme zákon schválnosti (zavoláte znova a za půl minuty budete mít hotovo ;-), tak problém vidím v tom, že opravdu nevím, kdo z odhadem 300 lidí v mém seznamu je klientem T-Mobile (musel bych si to za jeho jméno dopsat).
Me by hodne zajimalo, komu zbyva tak strasne neprovolanych minut v tarifu - z praxe vim, ze se to zatim me ani znamym snad nikdy nepovedlo. Navic kdyz uz tuhle moznost pripustim, tak kolik zbyde z 80? Tak 10-20 min? A z 200? 40? Mozna 50? Jestli vic, tak je fakt cas uvazovat o zmene tarifu. A jinak ten nevyvolany zbytek predstavuje jeden dva delsi hovory. Takze zaver tyhle diskuse bych videl asi takhle - kdo (a znam takovy) se boji vyzarovani vln do hlavy, tak at tuhle akci nevyuzije, pro ostatnich 99% ji vidim jako uzitecnou. A jdu si zarit mozek - mam totiz twist rocknroll, hodina za 3,3 :-)
Ono je u T-Mobile většinou výhodnější mít nižší tarif i když provoláte o troch více než nabízí vyšší volných. To mě popletlo. Hned mi to bylo nejaké divné. Nenapadlo mě, že jde o počet minut směrem dolu.
To platilo především u starší verze tarifů z roku 1999 (20-60-120-300). U té z roku 2001 (20-80-200-400) už přibližně platí, že tarif se začíná vyplácet ve chvíli, kdy vám nepropadají volné minuty.
Neni pravda. Aspoň u HIT tarifů platí, že třeba 80ka se vyplatí až od zhruba 100 minut na Tmobile nebo dokonce 150 do jiných sítí. Ony ty první minuty co jsou "zadarmo" jsou defakto děsně drahý - jako většina věcí, co jsou "zadarmo".
>Pokud někdo volá třeba dlouze, ale vejde se do limitu
>volných minut, proč by platil navíc?
Pri delsich hovorech radeji zaplatim levnejsi hovor do vlastni site rovnou a volne minuty tak mohu vyuzit na (delsi) drazsi volani do site cizi. Takze proto.
Mne, z vyse uvedeneho duvodu, prijde nabidka T-Mobilu vyhodna hned 2x. Jednak dlouhe volani za cenu 3minut a druhak se muzu rozhodnout, jestli tim budu cerpat volne minuty.
A vy si můžete vybrat, které hovory se zahrnou do volných minut, a které zaplatíte navíc? To by mě zajímalo. Za těch pár let, co mám mobil, jsem takovou službu ještě nenašel. Také bych raději do volných minut dával hovory s vyšší minutovou taxou. ;-)
Vytocte pred cislem 7330 :-))) Vo tom je tento clanek :-) Kdyby jste cetl pozorne, tak zjistite, ze se ty 3 minuty plati hned, necerpaji se z volnych minut.
To je jak u blbejch.... nezapomnel jste, co jsem psal hned ve sve privni reakci ? Abych pripomenul: "Pri delsich hovorech radeji zaplatim levnejsi hovor". Ano, podstatne je to _pri_delsich_hovorech. Vy asi musite oponovat za kazdou cenu, ze?
Kdyby jste to jeste porad nechapal, tak to napisu jeste jednou, uz pro naproste blbecky:
Kdyz VIM, ze budu volat delsi dobu (cca 2 a vice minut), tak volam s predvolbou 7330 a NECERPAM tak volne minuty do vlastni site. VE VSECH OSTATNICH PRIPADECH, tedy i pokud neodhadnu delku hovoru, volam normalne a CERPAM volne minuty.